men nu har vi været oppe og skændes om det skide bryllup igen. At han ikke vil og ikke tænker over det. Det gør mig bare så ked af det. Vi så "Hvad bruden ikke ved" i går og så bliver jeg jo sådan helt: Åh jeg vil også giftes!!! Og det behøver ikke være stort eller noget. Så siger jeg til ham at det gør mig ked af det at tænke på at jeg måske aldrig bliver gift for det betyder meget for mig. Så grinede han bare og sagde at det tænkte han virkelig ikke på. Jeg sagde til ham at jeg blev ked af at han grinede af mig. Og at det betyder noget for mig at kunne kalde ham min mand. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i at han ikke kan give mig et ordentligt svar. Han er så vævende hver gang vi taler om det og han lukker helt i. Det er så frustrerende for jeg har brug for at tale med ham om det. Og han VIL død og pine ikke. Han sad bare og kiggede ind i fjernsynet, så til sidst slukkede jeg det og bad ham kigge på mig. Så sagde han fanme: Jeg gider ikke snakke om det!!! Fint røvhul, tænkte jeg så, så går jeg sgu bare i seng. Og det gjorde jeg. Hurra for en aften!
Det kan gøre mig ked af det gang på gang.... Puha....
Øv. Ikke nemt når man er vidt forskellige steder.
Det betyder meget for dig, men ingenting for ham.
Det kan ikke blive vigtigt for ham, hvis det vitterligt intet betyder ...heller ikke selvom han holder af dig. Ligesom det ikke kan blive ligegyldigt for dig, fordi det ikke betyder alverdens for ham ....selvom du elsker ham.
Men det gør da ondt, hvis det betyder at du så skal give afkald på den drøm. Og at han slet ikke kan interessere sig for, hvad det betyder for dig.
Jeg tror bare desværre, når en mand står SÅ FAST på det, som han virker til, så rykker han sig ikke! Og der kommer intet fornuftigt ud af at ville snakke om DINE følelser omkring det, da han så vil føle sig "tvunget til" at overgive sig eller gøre det for din skyld, eller lignende.
Men jeg forstår godt, at det sårer dig, at det bare så kontant bliver afvist.
Sender en trøstende krammer 
Men husk også, at kærlighed ikke er mere sikret ved at man gifter sig!
Mange kan have været i parforhold og/eller ægteskab i årevis, og pludselig, så "vokser de fra hinanden", eller vil andre ting, osv.
Syntes jeg har hørt at skilsmisse-procenten ligger på 55%

Men altså - den der romatiske del i det (prinsesse-drømmen) gør da ondt at få taget fra sig. Det kan jeg sagtens følge.
Men kærligheden kan jo være lige stor og lige sikker, om man er gift eller ej