Ved godt jeg har sagt det før....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Anonym trådstarter

Klitgaard skriver:

Min mand er heller ikke romantisk så derfor tog han total fusen på mig

Ja okay. Jeg kan desværre bare høre på ham at han mener det når han siger at han ikke tænker på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Lilac

åh, jeg kan SÅ godt følge dig... I lang tid havde Martin heller ikke lyst til at blive gift, men han ville gerne fortælle mig hvorfor, og vi fandt så ud af at det faktisk var pga hans egen fars holdning til ægteskab og ikke så meget hans egen, så gennem længere overvejelser og snakke fandt vi ud af at vi faktisk begge to gerne ville giftes (selvom jeg også selv har gået og sagt at det betyder ikke så meget for mig - vi blev gift i sommers). Så kan udemærket godt forstå hvor frustrerende det er ikke at få et klart svar... måske skulle I snakke om det på en sådan måde at han ikke føler sig presset, men så det mere bliver en klarhed på hvorfor det er så uvigtigt/vigtig for jer hver især?

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Lilac skriver:

åh, jeg kan SÅ godt følge dig... I lang tid havde Martin heller ikke lyst til at blive gift, men han ville gerne fortælle mig hvorfor, og vi fandt så ud af at det faktisk var pga hans egen fars holdning til ægteskab og ikke så meget hans egen, så gennem længere overvejelser og snakke fandt vi ud af at vi faktisk begge to gerne ville giftes (selvom jeg også selv har gået og sagt at det betyder ikke så meget for mig - vi blev gift i sommers). Så kan udemærket godt forstå hvor frustrerende det er ikke at få et klart svar... måske skulle I snakke om det på en sådan måde at han ikke føler sig presset, men så det mere bliver en klarhed på hvorfor det er så uvigtigt/vigtig for jer hver især?

Ja det er nok det der er vejen frem. Så må jeg prøve at styre mine frusterede følelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.