"huskeliste" til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Du kan jo bare få en snørre lukning og så knapper ud over, så du skjuler den snørre lukning der er..

Ahhh smaaaart!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Præcis. Det bliver svært at vælge når jeg skal 

Ja, det kan jeg godt forstå..

Jeg har bestemt mig for at jeg skal have den her og hvis den havde været for dyr(hvilket den ikke er, MEGET MEGET billigere end forventet), så havde jeg designet min egen tror jeg, for at det bliver lidt mere specielt..

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Ahhh smaaaart!!! 

Ja, hvis man ikke kan lige snørre lukning, men gerne vil have så man selv kan bestemme hvor stram den skal sidde, så er det en super god idé..

Anmeld

27. april 2011

Sir William

Med risiko for at være kedelig, så vær opmærksom på at den danske stat kræver moms, afgift og skat på vare fra 3. lande.

Så hvis det er planen, at få kjolen sendt fra Australien - og ikke hente den selv - så skal du ca. lægge 20 - 30% oven i prisen. Hvis det sendes som en gave, så slipper du dog for disse merpriser, men det er kun hvis SKAT tror det er en gave og ikke kommercielt.

Står med det samme problem med mit tøj til brylluppet som skal købes i USA.

Men en rigtig pæn kjole, kan godt lide selve designet. Sådan lidt rennæssance over det.

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Sir William skriver:

Med risiko for at være kedelig, så vær opmærksom på at den danske stat kræver moms, afgift og skat på vare fra 3. lande.

Så hvis det er planen, at få kjolen sendt fra Australien - og ikke hente den selv - så skal du ca. lægge 20 - 30% oven i prisen. Hvis det sendes som en gave, så slipper du dog for disse merpriser, men det er kun hvis SKAT tror det er en gave og ikke kommercielt.

Står med det samme problem med mit tøj til brylluppet som skal købes i USA.

Men en rigtig pæn kjole, kan godt lide selve designet. Sådan lidt rennæssance over det.

Okay.. tak for det.. Det vidste jeg slet ikke..

Hvordan har du fundet ud af det?

Anmeld

27. april 2011

Anonym skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå..

Jeg har bestemt mig for at jeg skal have den her og hvis den havde været for dyr(hvilket den ikke er, MEGET MEGET billigere end forventet), så havde jeg designet min egen tror jeg, for at det bliver lidt mere specielt..

Ja det er dejligt at have noget unikt 

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Ja det er dejligt at have noget unikt 

Ja.. Du siger bare til hvis jeg skal prøve at tegne en bryllupskjole til dig? hehe..

Anmeld

27. april 2011

Anonym skriver:

Ja.. Du siger bare til hvis jeg skal prøve at tegne en bryllupskjole til dig? hehe..

Tak  Der går nu noget tid endnu før det bliver aktuelt, men skal da lige huske det. 

Anmeld

27. april 2011

Sir William

Via SKATs hjemmeside.

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1770365&vId=0

Ved ikke om linket virker.

Toldsatsen for tøj er 12% af varens pris, derudover skal der betales dansk moms af varens pris og så opkræver PostDanmark vist også et gebyr.

Ved ikke om det er anderledes, når du køber det fra en "privat" person, men jeg vil opfordre dig til at kontakte dit lokal SKAT center for at være på den sikre side.

Skatteregler er meget kompliceret og de er ikke ens fra produkt til produkt.

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Sir William skriver:

Via SKATs hjemmeside.

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1770365&vId=0

Ved ikke om linket virker.

Toldsatsen for tøj er 12% af varens pris, derudover skal der betales dansk moms af varens pris og så opkræver PostDanmark vist også et gebyr.

Ved ikke om det er anderledes, når du køber det fra en "privat" person, men jeg vil opfordre dig til at kontakte dit lokal SKAT center for at være på den sikre side.

Skatteregler er meget kompliceret og de er ikke ens fra produkt til produkt.

Det må jeg lige gøre ja..

Det er en god idé at få alt det på plads, så man ikke lige pludselig sidder med en kæmpe bøde eller noget bagefter.. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.