"huskeliste" til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

De er også rigtig flotte de kjoler, det kan jeg godt forstå

Ja jeg er helt vild med en del af dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja jeg synes også det lyder billigt. Australien er ikke lige det land man tænker på som billig i handel. Ih hvor dejligt for Jer.

Hvornår har i aftalt den skal være klar og sendt? 

Har jeg ikke aftalt med dem endnu, for har ikke lige pengene lige nu til at betale den.. Men vil helst have den er 14 dage før senest tror jeg.. For tør ikke få den for sent, hvis nu den ikke lige bliver sendt til tiden og sådan noget..

Jeg ville bare gerne giftes nu... hehe.. glæder mig bare så meget..

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg er helt vild med en del af dem 

Det kan jeg virkelig godt forstå.. De er også super flotte.. Jeg kan også godt lide mange af kjolerne..

Anmeld

27. april 2011

Anonym skriver:

Har jeg ikke aftalt med dem endnu, for har ikke lige pengene lige nu til at betale den.. Men vil helst have den er 14 dage før senest tror jeg.. For tør ikke få den for sent, hvis nu den ikke lige bliver sendt til tiden og sådan noget..

Jeg ville bare gerne giftes nu... hehe.. glæder mig bare så meget..

Uh jeg tror jeg ville have min klar en måned inden. Og så satse på ikke at tabe mere/ tage mere på 

Det er jo også en kæmpe dag i går i møde, så det er klart du er ved at gå ud af dit skind over ventetiden hehe 

Anmeld

27. april 2011

Anonym skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå.. De er også super flotte.. Jeg kan også godt lide mange af kjolerne..

Også Jeg  Man kan jo blive ved at kigge og savle 

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Uh jeg tror jeg ville have min klar en måned inden. Og så satse på ikke at tabe mere/ tage mere på 

Det er jo også en kæmpe dag i går i møde, så det er klart du er ved at gå ud af dit skind over ventetiden hehe 

Du har nok ret.. Jeg skal nok få den en måned før..

Og ja som du siger så satse på ikke at tage på eller tabe mig..

Men der er heldigvis sådan et corset agtig noget, så man ken stramme den ind i ryggen så det er ikke så slemt hvis jeg taber mig, men mere hvis jeg tager på.. hehe..

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Også Jeg  Man kan jo blive ved at kigge og savle 

Ja, det kan man..

Også derfor at jeg bliver nød til at holde på den jeg har fundet nu ellers kommer jeg til at ombestemme mig 10000000 gange.. hehe

Anmeld

27. april 2011

Anonym skriver:

Du har nok ret.. Jeg skal nok få den en måned før..

Og ja som du siger så satse på ikke at tage på eller tabe mig..

Men der er heldigvis sådan et corset agtig noget, så man ken stramme den ind i ryggen så det er ikke så slemt hvis jeg taber mig, men mere hvis jeg tager på.. hehe..

Smart med snørre bagi. Det skal jeg lige huske fordelen ved for er selv vild med knaplukninger! 

Anmeld

27. april 2011

Anonym skriver:

Ja, det kan man..

Også derfor at jeg bliver nød til at holde på den jeg har fundet nu ellers kommer jeg til at ombestemme mig 10000000 gange.. hehe

Præcis. Det bliver svært at vælge når jeg skal 

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Smart med snørre bagi. Det skal jeg lige huske fordelen ved for er selv vild med knaplukninger! 

Du kan jo bare få en snørre lukning og så knapper ud over, så du skjuler den snørre lukning der er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.