"huskeliste" til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.218 visninger
44 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Anonym trådstarter

Heej alle i søde piger..

Jeg tænkte på om der ikke er nogen som har en "huskeliste", så man husker alt det vigtige til brylluppet.. Jeg er nemlig så småt igang med at arrangere bryllup.. Så hvis der er en der har en huske liste, kunne jeg godt tænke mig at se den..

På forhånd tak og  til jer allesammen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Heej alle i søde piger..

Jeg tænkte på om der ikke er nogen som har en "huskeliste", så man husker alt det vigtige til brylluppet.. Jeg er nemlig så småt igang med at arrangere bryllup.. Så hvis der er en der har en huske liste, kunne jeg godt tænke mig at se den..

På forhånd tak og  til jer allesammen..

Hej. Tillykke med at i skal giftes. Jeg ved at der findes en liste på bryllupsklar.dk 

Der ligger også redskaber til gæstelister osv. 

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej. Tillykke med at i skal giftes. Jeg ved at der findes en liste på bryllupsklar.dk 

Der ligger også redskaber til gæstelister osv. 

Tak for det..

Det vil jeg prøve at kigge på

Men kunne også være sjovt at se nogen af jer herinde fras og så hvor forskellige de  måske kan være

Anmeld

27. april 2011

Anonym skriver:

Tak for det..

Det vil jeg prøve at kigge på

Men kunne også være sjovt at se nogen af jer herinde fras og så hvor forskellige de  måske kan være

Det kan jeg godt forstå. Min er ikke særligt eksisterende endnu 

Men du har ret, kunne faktisk være meget sjovt at se, hvordan andre har gjort. 

Tror lige jeg følger lidt med på sidelinjen. 

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Det kan jeg godt forstå. Min er ikke særligt eksisterende endnu 

Men du har ret, kunne faktisk være meget sjovt at se, hvordan andre har gjort. 

Tror lige jeg følger lidt med på sidelinjen. 

Ja, gør du det Er altid spændende hvor forskellig folk er med mange ting..

Anmeld

27. april 2011

Anonym skriver:

Ja, gør du det Er altid spændende hvor forskellig folk er med mange ting..

Ja det er altid sjovt at se, og så er der måske også en masse gode ideer imellem som man ikke selv havde tænkt på.

Hvilken type bryllup ønsker i? Vi er enormt uenige herhjemme, og det er en af de ting man lige skal over jo, hehe 

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Ja det er altid sjovt at se, og så er der måske også en masse gode ideer imellem som man ikke selv havde tænkt på.

Hvilken type bryllup ønsker i? Vi er enormt uenige herhjemme, og det er en af de ting man lige skal over jo, hehe 

Vi er sådan lidt blandet..

Vi har overvejet en sandstrand et sted nede syg på.. Vi har også snakket om et slotsbryllup.. Så det bliver nok noget prinsesse eller drengerøvsbryllup, en af delene.. hehe..

Vi har haft en del oppe at vende, så det er overhovedet ikke afgjort endnu, men tror helt klart at vi bliver enige om noget.. Men det er først næste sommer, så der er jo noget tid til at finde ud af det endnu..

Hvad har i af tanker?

Anmeld

27. april 2011

Anonym skriver:

Vi er sådan lidt blandet..

Vi har overvejet en sandstrand et sted nede syg på.. Vi har også snakket om et slotsbryllup.. Så det bliver nok noget prinsesse eller drengerøvsbryllup, en af delene.. hehe..

Vi har haft en del oppe at vende, så det er overhovedet ikke afgjort endnu, men tror helt klart at vi bliver enige om noget.. Men det er først næste sommer, så der er jo noget tid til at finde ud af det endnu..

Hvad har i af tanker?

Jamen jeg vil helst have et udendørs bryllup, og manden vil i Kirke. 

Er slet ikke religiøs, men manden vil meget gerne have det klassiske kirkebryllup. Mest pga. tradition men også pga tro. Han føler sig kristen.

På det punkt er vi virkelig forskellige, da jeg slet ikke tror på den slags, eller føler mig specielt et eller andet. 

Så er virkelig i tvivl om hvad vi bliver enige om.

På den ene side kan jeg ik se mig selv i en kirke. På den anden side er det mig fuldstændig ligegyldigt hvor det foregår når bare det er med ham 

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Jamen jeg vil helst have et udendørs bryllup, og manden vil i Kirke. 

Er slet ikke religiøs, men manden vil meget gerne have det klassiske kirkebryllup. Mest pga. tradition men også pga tro. Han føler sig kristen.

På det punkt er vi virkelig forskellige, da jeg slet ikke tror på den slags, eller føler mig specielt et eller andet. 

Så er virkelig i tvivl om hvad vi bliver enige om.

På den ene side kan jeg ik se mig selv i en kirke. På den anden side er det mig fuldstændig ligegyldigt hvor det foregår når bare det er med ham 

Jeg har det sådan at om det er udendørs eller i kirke er mig fuldstændig ligegyldigt, da jeg godt kan lide begge dele..

Drømmer både om det helt store kirkebryllup.. Men også det udendørs, evt. på en sandstrand et eller andet sted.. Men jeg ved ikke helt endnu..

Hvornår skal i giftes?

Anmeld

27. april 2011

Anonym skriver:

Jeg har det sådan at om det er udendørs eller i kirke er mig fuldstændig ligegyldigt, da jeg godt kan lide begge dele..

Drømmer både om det helt store kirkebryllup.. Men også det udendørs, evt. på en sandstrand et eller andet sted.. Men jeg ved ikke helt endnu..

Hvornår skal i giftes?

Vi har ikke aftalt en dato endnu. Vi er blot forlovede - os imellem.Officielt er det på vej. Vi har været sammen i 4 år, og har ville gifte os de sidste par år, men har ikke haft råd.

Og nu venter vi jo barn, og jeg vil gerne vente til efter graviditeten. Så næste år måske  Også derfor jeg ikke er sååå langt med lister osv. 

Hvad med Jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.