Hvor meget kan man tage medicin for?? Jeg tænker nemlig at jeg jo også har en MASSE dårlige vaner at gøre op med.
Jeg har så svært ved at skeldne mellem symptomerne på HULLET og på mine dårlige vaner.
Måske er det bare på tide at jeg tager mit liv op og rusker godt og grundig i det.
Men hvad så når der er for mange mål?? Jeg roder rundt i hvad jeg vil og hvordan og og og...
JEG VIL:
1. tabe mig.
2. sove om natten og IKKE om dagen
3. ha' mere energi
4. skifte job????
Det er jo store ting eller ???
Hvordan starter jeg?
Eller er jeg bare på vej ned igen???
Undskyld et enormt rodet indlæg. Håber i kan finde hoved og hale i det.
Kristine - der lige har gået tre kvarter med Ludvig for at klare tankerne men det hjalp ikke.
Jeg synes du ska tage en drastisk ændring (så godt som du kan) og så bare kæmpe for at gøre livet bedre for dig. Det er ikke nogen hemmelighed at den rette kost og motion gør positive ting ved ens krop. Spring ud i det og tro på dig selv. DU kan og DU vil!!!! men forbered dig på at det blir rigtig hårdt - specielt i starten. Jeg tænker om det måske var noget at starte ved "de danske vægtkonsulenter /DDV? De kan vejlede dig på mange måder. Jeg har en kolega der går der og hun er glad for det. Hun har prøvet i flere år at tabe sig men har nu fundet ud af at hun har gjort det forkert. Nu sker der pludselig noget!
Og ja måske burde du skifte job, men til hvad? En anden skole? Eller springe ud i en af de drømme du har dig?
Sig til hvis jeg kan gøre noget for dig min skat.
ELSKER DIG FOR DEN DU ER!
Og så vil jeg lige tilføje at de andre siger at du ska fokuserer på én ting af gangen, men lur mig om vægttab, kost, motion og ondt i ryggen ikke hænger ret godt sammen i sidste ende??? og måske det også kan gøre noget ved dine søvnproblemer??
Anmeld