KWL skriver:
Hvor meget kan man tage medicin for?? Jeg tænker nemlig at jeg jo også har en MASSE dårlige vaner at gøre op med.
Jeg har så svært ved at skeldne mellem symptomerne på HULLET og på mine dårlige vaner.
Måske er det bare på tide at jeg tager mit liv op og rusker godt og grundig i det.
Men hvad så når der er for mange mål?? Jeg roder rundt i hvad jeg vil og hvordan og og og...
JEG VIL:
1. tabe mig.
2. sove om natten og IKKE om dagen
3. ha' mere energi
4. skifte job????
Det er jo store ting eller ???
Hvordan starter jeg?
Eller er jeg bare på vej ned igen???
Undskyld et enormt rodet indlæg. Håber i kan finde hoved og hale i det.
Kristine - der lige har gået tre kvarter med Ludvig for at klare tankerne men det hjalp ikke.
Jeg vil foreslå at du låner "find din passion på 4 uger" på biblioteket og forhåbentlig når frem til hvad du skal og hvordan du gør det bedst muligt.
Mht. til at tabe sig og få mere energi, så har jeg lige sat mig samme mål.. men jeg syntes det er svært at blive motiveret og holde motivationen, men vil ikke under nogen omstændigheder tage medicin for at fremme energi, vægttab eller lign., jeg vil så gerne have det til at holde...
Selvfølgelig kan du godt ændre de ting du vil i dit liv, men jeg ville starte fra en ende af og så være sikker på hvad det er du vil med dit liv, forstået sådan at du fokusere på hvad det er for et liv du ønsker at leve og så derudfra finder frem til hvilket erhverv der ville passe ind i det liv og give dig glæde i hverdagen...
Anmeld