Anonym skriver:
Nej du skræmmer mig faktisk slet ikke syntes det er rart få lidt information om det da jeg jo måske kommer til stå i samme dilemma og skal tage stilling til det... Men tror det er den blokade både min moster og veninde har fået så for de har været i fuld bevisthed men ikke kunnet mærke noget og er da bestemt også sådan jeg helst vil have det hvis jeg kommer ud i noget kejsersnit...
Har faktisk haft den indstilling indtil nu at jeg bare vil lytte efter hvad de syntes er bedst og tage den derfra man må jo gå udfra de ved hvad de snakker om .. Og ved med sikkerhed jeg ikke får min jormor med til fødsel da hun ikke er tilknyttet det sygehus jeg skal føde på så håber på nogle søde hjælpsomme nogle (:
Men lyder da til dit er gået meget smertefrit på trods af de bekymringer du også har haft inden.. Føles bare som utrolig langtid når man går spekulere hele tiden 
Godt blev lige nervøs for om jeg skræmte dig endnu mere, da det ikke er min hensigt jo hehe.
Jeg forstår bare ikke at der ikke er nogen der har nævnt epidural blokaden for dig hvis det er så bekymret for dig, din vægt og blodtryk?
Næste gang du skal til jordmor, kan du spørge hende om det og bede om en brochuer, så du kan læse lidt om det.
Jeg havde 2 forskellige jordmødre inden jeg fødte og ingen af dem var der da jeg fødte.. Tro mig du er lige glad med hvem der står der, bare de ved hvad de gør.. Og ja lyt til dem de har prøvet det før..
Min fødsel gik rigtig godt! til trods for alle de "fare" der kunne ske.
Men jer er også typen der lytter til alle de "gode" råd, men tænker ja ja det skal nok gå. Der er ingen der kan forudse hvad der kommer til at ske, så ingen grund til at stresse over det.
Ud skal baby nok komme

Og husk på at din krop er bygget til at føde, så hvis du bare forlader rummet og lader den gøre sit arbejde, skal det nok gå

Ej spøg til side, du skal slappe af så godt du kan og lade kroppen arbejde!!
Håber det kunne hjælpe dig lidt til ikke at stresse for meget og tænke for meget