Anonym skriver:
Selvfølgelig skal de informere mig om risikoen det ved jeg godt men syntes bare det er blevet for meget med hun kun fremhæver alt det negative .. hun kunne da godt lige sige noget med MEN der er selvfølgelig også positive fødsler også er det det men hun bliver ved... Og er SÅ nervøs for om jeg nu gøre tingene godt nok..
Ja hold da op de fik ham da til at lyde som noget af en basse (:
Nu spørger jeg måske ret dumt men hvad vil det sige at få en epidural blokade og hvorfor er det farligere med en fuld narkose.?
Var der en speciel grund til du fik den epidural blokade blokade trods en alm fødsel? Gik du igang af dig selv uden hjælp?
Ja undskyld alle mine spørgsmål men disse ting har jeg slet ikke lige hørt om endnu 
Der findes ingen dumme spørgsmål

Jeg gik i gang selv med veer om natten.
Jeg fik en epidural blokade, som bliver sat i ryggen, den går ind og bedøver fra maven af og ned, sådan at hvis jeg skulle have kejsersnit kunne de gøre det uden at jeg behøvede at være i fuld narkose..
Det har noget at gøre med ens overvægt når der er tale om fuld narkose, som gør det er farligere end en epidural..
Derfor valgte jeg at få det just in case.
Åh nej nu skræmmer jeg dig ikke mere vel????
Men efter den var lagt og jeg var bedøvet og kunne slappe lidt af, spise og sådan var jeg åben 9cm og bad derfor selv om at de slukkede for den(der løber noget væske ind som bedøver) så vi kunne komme igang med det vi var der for..
Jeg kan ikke huske om de tog hul på mit vand før eller efter??
Anmeld