16+0 Twins :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

twinny

Astasmor skriver:

ja lidt flere end jeg gør.
men der skal vel også holdes mere øje når det er tvillinger. ?

jaah og endnu mere når de er enægget, da de deler samme moderkager... Så er det scanning hver 14 dag, for at se om de vokser lige meget...  Herlev hospital bliver mit andet hjem....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

NinaNymannMadsen

Baby-støv skriver:

jaah og endnu mere når de er enægget, da de deler samme moderkager... Så er det scanning hver 14 dag, for at se om de vokser lige meget...  Herlev hospital bliver mit andet hjem....

ja okay. ja så skal der holdes øje. haha så kommer du da til at føle dig tryg der det er da kun fint nok. selvom det da må være lidt øv at have et hospitalt som sit andet hjem da.

Anmeld

25. april 2011

twinny

Astasmor skriver:

ja okay. ja så skal der holdes øje. haha så kommer du da til at føle dig tryg der det er da kun fint nok. selvom det da må være lidt øv at have et hospitalt som sit andet hjem da.

hehe... Jaah, men det er fint nok... Det hjælper også på det, at de er meget søde derude og kan huske en... Så bliver det lidt hyggeligere at komme derud...

Anmeld

25. april 2011

NinaNymannMadsen

Baby-støv skriver:

hehe... Jaah, men det er fint nok... Det hjælper også på det, at de er meget søde derude og kan huske en... Så bliver det lidt hyggeligere at komme derud...

ja det kunne jeg forestille mig. så føler man sig heller ikk helt fremmet og uvelkommet

Anmeld

25. april 2011

twinny

Astasmor skriver:

ja det kunne jeg forestille mig. så føler man sig heller ikk helt fremmet og uvelkommet

nej det er jo det.... ellers bliver det hurtig en sur fornøjelse. Hvis de er sure og ikk kan huske en...

Anmeld

25. april 2011

henh01

Fin mave, denskal nok vokse sig stor og fin

Anmeld

25. april 2011

NinaNymannMadsen

Baby-støv skriver:

nej det er jo det.... ellers bliver det hurtig en sur fornøjelse. Hvis de er sure og ikk kan huske en...

ja nemlig.
kender det med at ha et nr to hjem jeg boed næsten nede ved tandlægen da jeg gik i 8 klasse fordi jeg skulle ha bøjle og rodbehandling samtidig. så det var næsten hver dag jeg var der nede. de hilste også pænt hver gang.

Anmeld

25. april 2011

twinny

henh01 skriver:

Fin mave, denskal nok vokse sig stor og fin

mange tak, søde...

Anmeld

25. april 2011

Kofoed.

Wow, ja der er da sket noget siden sidste billed (kan ikke huske hvornår det var fra).

Men det er en skøn mavse.

Oplever du også, at mave er spændt og hård næsten hver gang du står op? Jeg oplever det ikke når jeg sidder, så det er ikke plukveer.

Anmeld

25. april 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Wow, ja der er da sket noget siden sidste billed (kan ikke huske hvornår det var fra).

Men det er en skøn mavse.

Oplever du også, at mave er spændt og hård næsten hver gang du står op? Jeg oplever det ikke når jeg sidder, så det er ikke plukveer.

jaah det er snart 14 dage siden... mange tak...

Nej det har jeg ikk oplevet.... det lyder underligt.. gør det ondt?

Jeg har stadigvæk mange ligament smerter.. ellers ikk rigtig noget....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.