16+0 Twins :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.430 visninger
34 svar
0 synes godt om
25. april 2011

twinny

Så kom der billeder fra 16+0....  De hygger sig rigtig inde i mors mave...  nu ligner det bare en mellem ting af tyk mave og gravid...  glæder mig til den bliver større....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

BabyNilas

Det kan jeg godt forstå. Det føles bedst når man ikke er i tvivl om man ser tyk eller gravid ud

Og pæn mave

Anmeld

25. april 2011

Frøken J.

Man kan i hvert fald tydeligt se, at der er sket noget! Mærker du liv endnu?

Anmeld

25. april 2011

twinny

Secrets skriver:

Man kan i hvert fald tydeligt se, at der er sket noget! Mærker du liv endnu?

jeg har mærket en enkel gang...  hva med dig???

Anmeld

25. april 2011

twinny

BabyNilas skriver:

Det kan jeg godt forstå. Det føles bedst når man ikke er i tvivl om man ser tyk eller gravid ud

Og pæn mave

hehe... jaah det er lige sådan en mellemting i øjeblikket.. hehe....

mange tak..

Anmeld

25. april 2011

NinaNymannMadsen

flot mave har du hvertfald. og man kan se en forandrig vil jeg da sige.

er selvf lige så langt henne som du eller 16+1 idag. og har mavebilleder inde også du kan se.

Anmeld

25. april 2011

twinny

Astasmor skriver:

flot mave har du hvertfald. og man kan se en forandrig vil jeg da sige.

er selvf lige så langt henne som du eller 16+1 idag. og har mavebilleder inde også du kan se.

jaah du har også en fin mavse...

Ja, vi er lige langt... hvor sjov...  gættede de på køn til NF ved dig? eller har du været til kønsscanning?

Anmeld

25. april 2011

NinaNymannMadsen

Baby-støv skriver:

jaah du har også en fin mavse...

Ja, vi er lige langt... hvor sjov...  gættede de på køn til NF ved dig? eller har du været til kønsscanning?

jamen mange tak.
det altid sjovt at finde en man kan følge også selvom den ene venter tvillinger.

nej de gætted ikke på køn barnet lå helt forkert til at man kunne komme til at se det. og nej ahr ikke været til kønsscanning må vente til MD scanning.. da vi ikk har råd til at betale for en scanning lige pt. der er andre ting der kommer højere. og så længe jeg ved den ahr det godt og det må jeg roligt sige den har mærker den hver dag så liv det er der hvertfald.

Anmeld

25. april 2011

twinny

Astasmor skriver:

jamen mange tak.
det altid sjovt at finde en man kan følge også selvom den ene venter tvillinger.

nej de gætted ikke på køn barnet lå helt forkert til at man kunne komme til at se det. og nej ahr ikke været til kønsscanning må vente til MD scanning.. da vi ikk har råd til at betale for en scanning lige pt. der er andre ting der kommer højere. og så længe jeg ved den ahr det godt og det må jeg roligt sige den har mærker den hver dag så liv det er der hvertfald.

heeh... Nej, vi vil heller ikk betale for det... Men nu kommer vi self også til en masse scanning....

Anmeld

25. april 2011

NinaNymannMadsen

Baby-støv skriver:

heeh... Nej, vi vil heller ikk betale for det... Men nu kommer vi self også til en masse scanning....

ja lidt flere end jeg gør.
men der skal vel også holdes mere øje når det er tvillinger. ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.