Nægter sin flaske - 6 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

hyskystar

Har samme problem med vores søn og fik afvide af sp at jeg bare skulle komme mme i alt hvad han vil spise det med..

Han nægter drikke det ligemeget hvordan det bliver severet og han har ellers altid kunne lide det..

Også skal man begynde at give jern da de ikke får 400 ml om dagen af mme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Mia&Allan

Fru Nielsen skriver:

Jeg bor i Lem... Kan hvis ikke svare sig at køre for! Men syntes helt sikkert du skal give det chancen, kunne jo være en ny smag ville få den lille dame til at gide hendes flaske igen....

Ellers tak for tilbuddet  Men vil da prøve...

Anmeld

24. april 2011

Mia&Allan

hyskystar skriver:

Har samme problem med vores søn og fik afvide af sp at jeg bare skulle komme mme i alt hvad han vil spise det med..

Han nægter drikke det ligemeget hvordan det bliver severet og han har ellers altid kunne lide det..

Også skal man begynde at give jern da de ikke får 400 ml om dagen af mme

Må vende den med min sp, når alle muligheder er udelukket... Men hun nægter at spise hende grød, hvis jeg laver den med mme.. Har hun altid gjort..

Anmeld

24. april 2011

B&J

Mia&Tonny skriver:

Hun har altid nægtet at spise det grød jeg har lavet på mme og er egentlig ikke ret vild med grød, udover hendes havregrød som hun lige er startet med.... Og hun vil heller ikke drikke det af kop... Hmm, har mig sgu et stks vanskelig pigebarn <3

Jamen det er jo dejligt så mætter det da en del

Anmeld

24. april 2011

2babygirls

Mia&Tonny skriver:

Min lille pige er lige blevet 6 mdr og nu nægter hun bare at tage hendes flaske. Der er helt lukket og hun tænder bare af.... Hun er helt vild med kartoffelmos og havregrød og hun får da også alm. mælk til hendes mad og drikker meget vand, men der er da ikke nok - er det??? Synes jeg har hørt et sted, at der er noget de skal ha istedet, hvis de ikke vil ha flasken??? (altså tilskud)

Hun er endelig langt om længe kommet i behandling for trøske (gennem vagtlægen, for vores egen læge blev ved at sige vi bare sku bruge danskvand) kan det være det der gør, hun nægter hendes flaske? Men tænker bare at hun så heller ikke burde ville ha andet....

Håber der er nogle der har nogle svar....

Sådan har Madeleine også haft det i noget tid. Men tror hun blev lidt træt af alt det babymad, for her ville hun ikke have grøden til middag, så nu er det rugbrød.

Men de skal have min. 400ml ellers skal hun have jern dråber.

Anmeld

24. april 2011

Mia&Allan

B&J skriver:

Jamen det er jo dejligt så mætter det da en del

Jeps....

Anmeld

24. april 2011

Mia&Allan

Tina&Martin skriver:

Sådan har Madeleine også haft det i noget tid. Men tror hun blev lidt træt af alt det babymad, for her ville hun ikke have grøden til middag, så nu er det rugbrød.

Men de skal have min. 400ml ellers skal hun have jern dråber.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.