Nægter sin flaske - 6 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.292 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Mia&Allan

Min lille pige er lige blevet 6 mdr og nu nægter hun bare at tage hendes flaske. Der er helt lukket og hun tænder bare af.... Hun er helt vild med kartoffelmos og havregrød og hun får da også alm. mælk til hendes mad og drikker meget vand, men der er da ikke nok - er det??? Synes jeg har hørt et sted, at der er noget de skal ha istedet, hvis de ikke vil ha flasken??? (altså tilskud)

Hun er endelig langt om længe kommet i behandling for trøske (gennem vagtlægen, for vores egen læge blev ved at sige vi bare sku bruge danskvand) kan det være det der gør, hun nægter hendes flaske? Men tænker bare at hun så heller ikke burde ville ha andet....

Håber der er nogle der har nogle svar....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Fru Nielsen

Altså du får intet ud af at tvinge det i hende.... Men brug mme til hendes måltider i kop, og lav hendes grød af mme i stedet for bare vand osv.... Så hun får det hun skal have!

Anmeld

24. april 2011

B&J

Lad hende nægte den, det gjorde vores dreng også og når du skriver hun spiser så flot og godt jamen så nyd det og tilbyd hende mælken i en kop

Anmeld

24. april 2011

Sjl-msl-Mkl

Lad hende da nægte.

Men lav hendes mad af MME og giv hende også MME i koppen, så får hun alt det hun skal og behøver intet tilskud.

Anmeld

24. april 2011

Mia&Allan

Fru Nielsen skriver:

Altså du får intet ud af at tvinge det i hende.... Men brug mme til hendes måltider i kop, og lav hendes grød af mme i stedet for bare vand osv.... Så hun får det hun skal have!

Har forsøgt at give hende i kop og det vil hun bare slet ikke.... Hun spytter det bare ud igen... og hendes grød vil hun ikke spise, hvis jeg laver det på mme.....  

Anmeld

24. april 2011

Mia&Allan

Sjl-msl-Mkl skriver:

Lad hende da nægte.

Men lav hendes mad af MME og giv hende også MME i koppen, så får hun alt det hun skal og behøver intet tilskud.

Hun vil slet ikke ha sin mme, uanset hvordan jeg vi give hende det...

Anmeld

24. april 2011

Fru Nielsen

Mia&Tonny skriver:

Har forsøgt at give hende i kop og det vil hun bare slet ikke.... Hun spytter det bare ud igen... og hendes grød vil hun ikke spise, hvis jeg laver det på mme.....  

Jamen så må du igang med tilskud.... Der er ikke andet for!

Anmeld

24. april 2011

Fru Nielsen

Mia&Tonny skriver:

Min lille pige er lige blevet 6 mdr og nu nægter hun bare at tage hendes flaske. Der er helt lukket og hun tænder bare af.... Hun er helt vild med kartoffelmos og havregrød og hun får da også alm. mælk til hendes mad og drikker meget vand, men der er da ikke nok - er det??? Synes jeg har hørt et sted, at der er noget de skal ha istedet, hvis de ikke vil ha flasken??? (altså tilskud)

Hun er endelig langt om længe kommet i behandling for trøske (gennem vagtlægen, for vores egen læge blev ved at sige vi bare sku bruge danskvand) kan det være det der gør, hun nægter hendes flaske? Men tænker bare at hun så heller ikke burde ville ha andet....

Håber der er nogle der har nogle svar....

Hvad for noget mme får hun??

Tænker lidt at du ku prøve at skifte mærke?? Det ville jeg prøve...

Anmeld

24. april 2011

Mia&Allan

Fru Nielsen skriver:

Hvad for noget mme får hun??

Tænker lidt at du ku prøve at skifte mærke?? Det ville jeg prøve...

Hva er det at det er for noget tilskud??  Hun får beauvais, det er den eneste hun kan tåle.....

Anmeld

24. april 2011

Mia&Allan

B&J skriver:

Lad hende nægte den, det gjorde vores dreng også og når du skriver hun spiser så flot og godt jamen så nyd det og tilbyd hende mælken i en kop

Altså bare alm mælk og så helt droppe mme??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.