Nægter sin flaske - 6 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Fru Nielsen

Mia&Tonny skriver:

Hva er det at det er for noget tilskud??  Hun får beauvais, det er den eneste hun kan tåle.....

Hvorfor kan hun ik tåle de andre om jeg må være så fri og spørge? Bare for hvis det er mht maven, så kan det jo have ændret sig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

B&J

Mia&Tonny skriver:

Altså bare alm mælk og så helt droppe mme??

Nej brug mme til alt du kan grød i koppen osv fordi så får hun alt det jern og vitaminer der er i det og det er godt når de kun er 6mdr

Anmeld

24. april 2011

Mia&Allan

B&J skriver:

Nej brug mme til alt du kan grød i koppen osv fordi så får hun alt det jern og vitaminer der er i det og det er godt når de kun er 6mdr

Hun har altid nægtet at spise det grød jeg har lavet på mme og er egentlig ikke ret vild med grød, udover hendes havregrød som hun lige er startet med.... Og hun vil heller ikke drikke det af kop... Hmm, har mig sgu et stks vanskelig pigebarn <3

Anmeld

24. april 2011

Mia&Allan

Fru Nielsen skriver:

Hvorfor kan hun ik tåle de andre om jeg må være så fri og spørge? Bare for hvis det er mht maven, så kan det jo have ændret sig....

Hendes mave går helt i selvsving og hun gylper rigtig rigtig meget hvis hun får andet..... Men hvad vil det hjælpe hvis hun evt ku tåle nan nu??? Tænker du smagen eller??

Anmeld

24. april 2011

B&J

Mia&Tonny skriver:

Hun har altid nægtet at spise det grød jeg har lavet på mme og er egentlig ikke ret vild med grød, udover hendes havregrød som hun lige er startet med.... Og hun vil heller ikke drikke det af kop... Hmm, har mig sgu et stks vanskelig pigebarn <3

Nej det er hun ikke vores dreng gjorde helt det samme han var omkring de 5-6mdr ville han ikke have flaske eller mme i noget som helt så vi gav ham alm mælk og jern og de d-drå¨ber ved siden af og da han blev 7mdr vendte flaske tilbage igen så tror ikke det skader for de skal jo heller ikke tro at mad er noget man skal tvinges til af have for så vil de ikke have det

Anmeld

24. april 2011

B&J

Hendes mave går helt i selvsving og hun gylper rigtig rigtig meget hvis hun får andet..... Men hvad vil det hjælpe hvis hun evt ku tåle nan nu??? Tænker du smagen eller??

Jeg blander mig lige en smule er det noget bestemt grød du giver for vores dreng kunne ikke holde risgrøden inde så gylpede han også vildt op igen forhold til alt det andet hvor der var en lille smule grums i eller hvad det hedder men jeg brugte også selv beauvais bare ikke risgrøden evt put frugt mos i sådan lidt snyd

Anmeld

24. april 2011

Mia&Allan

B&J skriver:

Jeg blander mig lige en smule er det noget bestemt grød du giver for vores dreng kunne ikke holde risgrøden inde så gylpede han også vildt op igen forhold til alt det andet hvor der var en lille smule grums i eller hvad det hedder men jeg brugte også selv beauvais bare ikke risgrøden evt put frugt mos i sådan lidt snyd

Jeg har forsøgt al slags synes jeg, risgrød, majsgrød, hirsegrød osv - men nej. Havregrød, øllebrød og kartoffelmos det dur...

Anmeld

24. april 2011

Fru Nielsen

Mia&Tonny skriver:

Jo ældre hun bliver, jo mindre sart vil hendes mave også blive overfor fx nan. Det er der mange helt små som ikke kan tåle... Ja jeg tænker smagen måske ville gøre hun så vil tage imod det.... Hvor bor du? Jeg har nemlig noget ubrugt nan til at ligge for Mathias er stoppet med flaske lige for et par dage siden.....

Anmeld

24. april 2011

Mia&Allan

Fru Nielsen skriver:

Jo ældre hun bliver, jo mindre sart vil hendes mave også blive overfor fx nan. Det er der mange helt små som ikke kan tåle... Ja jeg tænker smagen måske ville gøre hun så vil tage imod det.... Hvor bor du? Jeg har nemlig noget ubrugt nan til at ligge for Mathias er stoppet med flaske lige for et par dage siden.....

Haverslev?

Anmeld

24. april 2011

Fru Nielsen

Mia&Tonny skriver:

Haverslev?

Jeg bor i Lem... Kan hvis ikke svare sig at køre for! Men syntes helt sikkert du skal give det chancen, kunne jo være en ny smag ville få den lille dame til at gide hendes flaske igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.