syet efter fødselsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Moar2011

de-wett skriver:

hey og tillykke

Jeg blev syet med 7 sting efter fødslen og fik afvide at der ikke var nogen grænse for, men de ville opfordre til at jeg ventede til efter de 8 uger da stingene var helt forsvundet der.

Men de sagde også hvis man lystede skulle man jo gøre det, men så kunne der hurtigere komme betændelse ovs.

ja det ville jo heller ikk være så rart.. men troede nu at stingende forsvandt noget hurtigere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Snuske1985

Babyklar skriver:

Okey , tror os det gør ondt .. og har heller ikk tænkt mig at prøve endnu .. hihi

Nej det regnede jeg heller ik med  

Anmeld

25. april 2011

Koen.

Fik af vide at man måtte når man lystede men at det kunne være en ide at vente til efter 8 ugers undersøgelsen Her var vi igang igen 3 uger efter fødslen, synes ikke det gjorder ondt eller noget, stedet hvor man var blevet syet blev bare lidt hurtigere irreteret, men elllers var det som før baby

Anmeld

25. april 2011

Bellinda89

Jeg fik af vide at jeg skulle vente til efter 8 ugers tjekket... Men jeg fik også rigtig mange sting

Anmeld

25. april 2011

Moar2011

Tanja. skriver:

Fik af vide at man måtte når man lystede men at det kunne være en ide at vente til efter 8 ugers undersøgelsen Her var vi igang igen 3 uger efter fødslen, synes ikke det gjorder ondt eller noget, stedet hvor man var blevet syet blev bare lidt hurtigere irreteret, men elllers var det som før baby

hvad gjorde du så når det blev irrierteret ?

Anmeld

25. april 2011

Moar2011

CelinasMoarh skriver:

Jeg fik af vide at jeg skulle vente til efter 8 ugers tjekket... Men jeg fik også rigtig mange sting

hvem laur den undersøgelse

Anmeld

25. april 2011

Bellinda89

Babyklar skriver:

hvem laur den undersøgelse

Det gør din læge

Anmeld

25. april 2011

Moar2011

CelinasMoarh skriver:

Det gør din læge

puha, ohvad skal der så forgå ? hihi . godt der er nogle uger endnu..

Anmeld

25. april 2011

Melbek

vi måtte sexe som vi ville, skulle bare bruge kondom indtil 8 ugers undersøgelsen pga. bakterier og sådan Fik vist 2-3 sting...

Anmeld

25. april 2011

Bellinda89

Babyklar skriver:

puha, ohvad skal der så forgå ? hihi . godt der er nogle uger endnu..

Lægen laver en gynægologisk undersøgelse på dig , for at se om alt er som det skal være. Og skal også mærke at du kniber.

De var ihvertfald det eneste min læge skulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.