syet efter fødselsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.346 visninger
39 svar
0 synes godt om
23. april 2011

Moar2011

heey skønne piger

tænkte på , jeg blev syet et par sting i skeden efter storm blev taget ud med sugekop..

så slog det mig, hvornår må man egentlig have sex efter man er bleven syet der ?  ( ikk fordi jeg allerede skal ud i det  hihi)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

nvm

ved ikke om der nogen regl for hvornår..

er det ikk bare når man lyster?

Anmeld

23. april 2011

ESV

altså jeg fik af vide jeg tidligst måtte efter 8 ugers tjekket men jeg blev altså også syet rigtig MEGET!!

Anmeld

23. april 2011

Worldwide

Jeg fik 2 sting, og fik af vide vi skulle vente min. 1 uge, så ville stingene være væk.. Og at vi bare skulle gå til den når vi fik lysten og energien til det, begge to! Så tror det afhænger meget af hvor meget du blev syet og hvor ondt du selv har

Anmeld

23. april 2011

Moar2011

ESV skriver:

altså jeg fik af vide jeg tidligst måtte efter 8 ugers tjekket men jeg blev altså også syet rigtig MEGET!!

de har slet ikk sagt noget til mig, hvilket jeg synes er lidt dårligt .. hihi ..

Anmeld

23. april 2011

Moar2011

Mileva skriver:

Jeg fik 2 sting, og fik af vide vi skulle vente min. 1 uge, så ville stingene være væk.. Og at vi bare skulle gå til den når vi fik lysten og energien til det, begge to! Så tror det afhænger meget af hvor meget du blev syet og hvor ondt du selv har

altså da jeg spurgte hvor meget de sku sy, sagde de et par sting.. så går udfra den holder stik .

men venter nu lige lidt, er sku så nervøs for hun ikke har syet ordenlig hihi .. fordi hun var "ny" ..

Anmeld

23. april 2011

Sofia24

Hvis du ikke har fået andet at vide, må du have sex igen når du/I har lyst  

Jeg fik også et par sting 2 steder efter fødslen af Silas, og det var da ikke "helt så klokkerne kom op og ringe" de første gange...

Det er jo også slimhinden som flækkes og det er klart at det er irriteret/svir et stykke tid efter...

Anmeld

23. april 2011

Moar2011

Sofia24 skriver:

Hvis du ikke har fået andet at vide, må du have sex igen når du/I har lyst  

Jeg fik også et par sting 2 steder efter fødslen af Silas, og det var da ikke "helt så klokkerne kom op og ringe" de første gange...

Det er jo også slimhinden som flækkes og det er klart at det er irriteret/svir et stykke tid efter...

jeg var os enormt hævet dernede efter fødselsen ..

pyha det blir noget af en opgave at komme igang med det sexy time igen kan jeg høre heh ..

Anmeld

23. april 2011

Worldwide

Babyklar skriver:

altså da jeg spurgte hvor meget de sku sy, sagde de et par sting.. så går udfra den holder stik .

men venter nu lige lidt, er sku så nervøs for hun ikke har syet ordenlig hihi .. fordi hun var "ny" ..

Vent til du er klar Men det kommer nok til at tage et par gange før du vil 'kunne lide' det igen.. Da vi endelig startede igen, var jeg meget bange for et eller anden sku sprænge op osv, så det tager tid Ikke forvent det helt store fyrværkeri første gang

Anmeld

23. april 2011

Moar2011

Mileva skriver:

Vent til du er klar Men det kommer nok til at tage et par gange før du vil 'kunne lide' det igen.. Da vi endelig startede igen, var jeg meget bange for et eller anden sku sprænge op osv, så det tager tid Ikke forvent det helt store fyrværkeri første gang

hihi  forventer ingenting overhovdet heh ..

men var du til tjek, eller gik du ud fra alt var fint dernede, når du ikke havde ondt mere ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.