syet efter fødselsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

Worldwide

Babyklar skriver:

hihi  forventer ingenting overhovdet heh ..

men var du til tjek, eller gik du ud fra alt var fint dernede, når du ikke havde ondt mere ?

Min jdm sagde vi skulle prøve af, og hvis det ikke var sådan jeg lå og hylede eller det begyndte at bløde så var det nok helet fint op.. Jeg blev først undersøgt til 8 ugersundersøgelsen og der så alt fint ud Men hvis du er bange for det ikke heler rigtigt eller du begynder at bløde meget mere end forventet så ta' et smut forbi lægen

Men det kan være svært at beregne det med blødning.. Jeg styrt blødte 7 dage efter fødselsen og så var det det.. Fik min første mens præcis en mdr efter hun var født.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Moar2011

Mileva skriver:

Min jdm sagde vi skulle prøve af, og hvis det ikke var sådan jeg lå og hylede eller det begyndte at bløde så var det nok helet fint op.. Jeg blev først undersøgt til 8 ugersundersøgelsen og der så alt fint ud Men hvis du er bange for det ikke heler rigtigt eller du begynder at bløde meget mere end forventet så ta' et smut forbi lægen

Men det kan være svært at beregne det med blødning.. Jeg styrt blødte 7 dage efter fødselsen og så var det det.. Fik min første mens præcis en mdr efter hun var født.

Der er gået en uge nu, og jeg små bløder stadig .. men der hørte jeg noget om at det ku man helt op til 8uger..

Anmeld

23. april 2011

Worldwide

Babyklar skriver:

Der er gået en uge nu, og jeg små bløder stadig .. men der hørte jeg noget om at det ku man helt op til 8uger..

Nogen bløder i helt op til 6 mdr+ og nogen får ikke deres første mens før efter 1år+ Så det er meget meget forskelligt

Anmeld

23. april 2011

An&Jo

Babyklar skriver:

heey skønne piger

tænkte på , jeg blev syet et par sting i skeden efter storm blev taget ud med sugekop..

så slog det mig, hvornår må man egentlig have sex efter man er bleven syet der ?  ( ikk fordi jeg allerede skal ud i det  hihi)

Jeg sprak sådan rimelig meget, og de syede 20min bagefter, men jeg havde sex da min dreng var 7 uger.. Det gjorde ondt første gang, men derefter var det helt normalt..

Anmeld

23. april 2011

NinaNymannMadsen

jeg syntes at ha hørt noget at man først må efter 6 uger minimum.

Anmeld

23. april 2011

Snuske1985

Babyklar skriver:

heey skønne piger

tænkte på , jeg blev syet et par sting i skeden efter storm blev taget ud med sugekop..

så slog det mig, hvornår må man egentlig have sex efter man er bleven syet der ?  ( ikk fordi jeg allerede skal ud i det  hihi)

Mathias blev os taget med sugekop og jeg syet bagefter (de havde klippet mig), og her ventede vi til efter 8 ugers tjekket før vi overhovedet prøvede.. Jeg ville være sikker på at alt var som det sku være... Men det var stadig ømt de første gange... Bestemt ik en nydelse....

Anmeld

24. april 2011

Moar2011

Mileva skriver:

Nogen bløder i helt op til 6 mdr+ og nogen får ikke deres første mens før efter 1år+ Så det er meget meget forskelligt

nåårh okey ..

Anmeld

24. april 2011

Moar2011

mortilj skriver:

Jeg sprak sådan rimelig meget, og de syede 20min bagefter, men jeg havde sex da min dreng var 7 uger.. Det gjorde ondt første gang, men derefter var det helt normalt..

okey, det vil bare med at tag det stille og roligt

Anmeld

24. april 2011

Moar2011

Snuske1985 skriver:

Mathias blev os taget med sugekop og jeg syet bagefter (de havde klippet mig), og her ventede vi til efter 8 ugers tjekket før vi overhovedet prøvede.. Jeg ville være sikker på at alt var som det sku være... Men det var stadig ømt de første gange... Bestemt ik en nydelse....

Okey , tror os det gør ondt .. og har heller ikk tænkt mig at prøve endnu .. hihi

Anmeld

24. april 2011

de-wett

Babyklar skriver:

heey skønne piger

hey og tillykke

Jeg blev syet med 7 sting efter fødslen og fik afvide at der ikke var nogen grænse for, men de ville opfordre til at jeg ventede til efter de 8 uger da stingene var helt forsvundet der.

Men de sagde også hvis man lystede skulle man jo gøre det, men så kunne der hurtigere komme betændelse ovs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.