Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tak for alle jeres svar piger! Angående styling når det er kortere, plejer jeg bare at glatte det, og så sidder det. Det er nemlig hurtigt at gøre, når det er kortere, imens det tager en krig med denne længde
Tror det eneste der holder mig tilbage lige nu er, at min kæreste er lidt skeptisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Håret ryger i morgen kl. 13.30 Kan se det var rimelig meget fifty fifty, men nu har jeg haft lyst så længe, så nu sker det!
Secrets skriver: Håret ryger i morgen kl. 13.30 Kan se det var rimelig meget fifty fifty, men nu har jeg haft lyst så længe, så nu sker det!
uhhh så er det jo lige i skrivende stund at du sidder i frisørstolen Glæder mig til at se billeder af det nye hår
signe. skriver: uhhh så er det jo lige i skrivende stund at du sidder i frisørstolen Glæder mig til at se billeder af det nye hår
gør jeg også
Fedt! Jeg stemte page...synes det er super frisk, sødt og smukt til dig
Husk billeder
BILLEDER
Sidder og skal have bestilt tid til frisøren inden for den næste mdr. og overvejer selv at få det pagekort.
Så vil MEGET gerne have inspiration
jeg synes ikk det korte er pænt , men det lange er rigtig flot
Jeg synes dit hår er flot og klær dig, som det er nu... altså langt! Jeg har også stået med nogenlunde samme problem flere gange, og hver gang jeg klipper håret af fortryder jeg det, for det klæder bare mit ansigt bedst med langt hår og langt pandehår!
Jeg synes det klæder dig bedst med det lange, pas på du ikke falder i page/korthårdsfælden, fordi de kendte i øjeblikket vil have det sådan, og så fortryder det! Ej men synes virkelig det ville være synd at klippe det af, og det skal lige siges, at jeg bestemt ikke er forsigtig og konservativ, hvad hår angår! Har prøvet mange forskellige ting På et tidspunkt finder man bare ud af (efter utallige ganges fortrydelse) hvad der er bedst til én og holder sig til det Eller nogle gør....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128