Skal håret falde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal jeg lade det lange hår falde til fordel for en page/skulderlang frisure?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.963 visninger
47 svar
0 synes godt om
23. april 2011

Frøken J.

(Se indlæg under dette for billeder)

Skal jeg lade mit lange hår falde til fordel for en page, som jeg har haft før?

Her er mine tanker FOR det, affødt af en debat læst i dag:
1. Det er forår, snart sommer: Dejlig let, luftig frisure
2. Mit hår er MEGET tykt, og når det har den her lændge har jeg kronisk meget skæl, fordi hovedbunden ikke får nok luft
3. Fordi mit hår er både tykt og langt tager det en krig at glatte det. Det betyder, at håret som regel ryger op i en ligegyldig knold, da jeg ikke synes det er særlig pænt au naturel..

Her er mine tanker IMOD det:
1. Min kæreste elsker mit lange hår, når jeg glatter det (selvom jeg sjældent gør det)
2. Det har jo taget lang tid at få så langt
3. Jeg har traume-tanker om sidst jeg havde en page. Dengang var jeg overvægtig, og det klædte SLET ikke mit ansigt! Så er også lidt nervøs, selvom jeg har tabt 25 kilo siden. Især fordi jeg er gravid, og allerede har fået lidt mere fedt i ansigtet.

WHAT TO DO?  er lidt træt af kedelig knold og skæl, men det har jo også sine ulemper. Hvad synes i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Frøken J.

UPS, glemte nogle billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. april 2011

JustAnotherName

Dobbel-up...

Anmeld

23. april 2011

JustAnotherName

Ja, jeg tror da, at det ville klæ' dig 
Det syntes jeg nu også at det lange gør..

Anmeld

23. april 2011

Frøken J.

JustAnotherName skriver:

Ja, jeg tror da, at det ville klæ' dig 
Det syntes jeg nu også at det lange gør..

Tak Synes også det lange er rigtig pænt, når det er glattet, det tager bare en krig Sådan 30-45 min, og når det så kun holder én dag pga bad, gør jeg det næsten aldrig

Anmeld

23. april 2011

matryoshka

Go for it!

Just do it!

You only live once..

Forstår godt dine overvejelser, er selv alt for bange til selv at gøre det, men GØR det forkæl dig selv med en ny frisure.

Jeg fik mit hår klippet til lidt kortere end skulder-længde sidste påske, og er siden blevet klippet 2 gange. Og nu er det ved at være freakishly langt igen, godt 10 cm længere end dit er nu! Og jeg tror det er fordi jeg ammer.. Så måske sker det også for dig?  

Anmeld

23. april 2011

Frøken J.

MajaPiraya skriver:

Go for it!

Just do it!

You only live once..

Forstår godt dine overvejelser, er selv alt for bange til selv at gøre det, men GØR det forkæl dig selv med en ny frisure.

Jeg fik mit hår klippet til lidt kortere end skulder-længde sidste påske, og er siden blevet klippet 2 gange. Og nu er det ved at være freakishly langt igen, godt 10 cm længere end dit er nu! Og jeg tror det er fordi jeg ammer.. Så måske sker det også for dig?  

Jeg tænker også, at det vokser mega hurtigt, for det gør det normalt. Altså det er nok et år siden jeg havde page sidst, og det er jo så blevet langt allerede.. Er bare bange for det der fedt i ansigtet, det er nok mest det der holder mig tilbage. Hehe! Men det ville bare være så dejlig en sommerfrisure, og tanken om at slippe for skæl! ååårh.. Hver gang jeg får det klippet til skuldrene forsvinder mine hovedbundsproblemer med det samme!

Anmeld

23. april 2011

Koen.

Jeg synes klart det korte et lange er bestemt også flot, synes bare det ser så tungt ud til dit ansigt nej noget let og kort ville bestemt lige være dig

Anmeld

23. april 2011

Wimmie

Jeg stod i nøjagtig samme "dilemma" for et par måneder siden. Havde fået langt hår, og mit hår er også ret tykt. Det havde taget mig omkring 4 år at få det langt efter en (kedelig) page der slet ikke klædte mig.

Men jeg trængte til noget nyt og jeg så nye muligheder i de fine smarte page-frisurer der er kommet frem - i stedet for den meget grimme "lige-over"-page jeg havde for nogle år siden.

Så jeg fik klippet mit lange hår af og fik en page med sideskildning og "skævt" pandehår der var længere fortil og lidt kortere bagtil. Jeg er rigtig glad for det i dag

Jeg synes du skal snakke med en god frisør og høre hvad han/hun synes kunne være fedt til dig.

Edit: og mit profilbillede er så med det lange hår, hehe

Anmeld

23. april 2011

Frøken J.

Tanja. skriver:

Jeg synes klart det korte et lange er bestemt også flot, synes bare det ser så tungt ud til dit ansigt nej noget let og kort ville bestemt lige være dig

Tak Min hovedbund synes også det er tungt, det er nok det der har presset mig til det punkt hvor jeg tænker, at nu er det snart nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.