hvor tit har/ havde i sex i jeres graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Anonym

Nu er min mand offshore, så han er ude 14 dage ad gangen og hjemme i 14 dage. Min lyst har ikke ændret sig (er i uge 28) så jeg må klare det selv når han ikke er hjemme, men når han er er der da lidt aktivitet på lagnerne, men det er svært at finde tid og overskud da vi altid skal nå så meget når han endelig er hjemme desværre

De første 3 måneder var det meget begrænset hvor meget sex vi dyrkede - jeg havde det så dårligt, følte mig småfed og ulækker, så han skulle arbejde noget for sagen for at få mig i stødet

Nu er han blevet rigtig god til at kærtegne min mave og komme med dejlige komplimenter som får mig til at føle mig smuk og attraktiv selvom jeg har en stor mave, og det hæver min lyst en hel del

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Anonym

Jeg var knapt 3½ måned henne, sidst jeg havde sex, og nu er mit barn 4 måneder

Anmeld

21. juni 2011

Mick

åh lige pt ligger vi på 1-2 gange om ugen, og af en eller anden grund er det altid i weekenden. Men vi regner med at vi lige skal lidt mere i gang, så det ikke går helt i stå når den bette kommer til verden. 

Anmeld

30. juni 2011

Anonym

Vi havde sex to gange under graviditeten.

Men min sexlyst var meget højere end det, men ikke rettet mod min mand. Jeg ville bare fantasere, så holdt mig ikke tilbage, det skete flere gange om dagen når jeg var alene hjemme

Det mærkeligste var, at det var hver gang jeg fik et hiv af en cigaret udenfor, at så skulle jeg ind og lege med mig selv efterfølgende

Der var gang i den, utroligt nok - taget samlivet med min mand i betragtning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.