hvor tit har/ havde i sex i jeres graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor tit har/havde i sex med manden imens i var/er gravide?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.763 visninger
23 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. april 2011

Mother-love

weee jeg fandt ud af hvordan jeg lavede en afstemning hehe_ 

jeg er nysgerrig fordi at kæresten og jeg har haft en del snakke om det, da vi har haft sex 2 gange siden jeg blev gravid og forsøgt en gang med det gik ikke da maven var i vejen og det var svært for ham.

da det overhovedet ikke tænder ham at vores lille pige ligger derinde ikke ret langt fra han penis. (hehe)

jeg har da følt mig meget tilsidesat og klam i hans øjne pga det. men har det fint nok med det nu da jeg bare ordner det selv når det er værest.

i må gerne uddybe jeres svar i kan være anonyme hvis i ønsker dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Anonym

Er i 17. uge, og her er det flere gange ugentligt... I starten var han også nervøs for om det skadede bebs, men efter NF forsvandt frygten, og nu hygger vi når vi har lyst. Og er det ikke sex, laver vi noget andet hygge med hænder eller mund. Hehe.. Før var det dog HVER dag, det eneste der forhindrer det nu er, at vi tit først har tid om aftenen, og der er jeg ofte ret træt..

Anmeld

23. april 2011

Mira0911

Aldrig

Anmeld

23. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Der var ikke noget der ændrede sig hos os, jo måske til mere sex endda.. Det eneste var bare og finde andre stillinger når maven var i vejen.. Men jeg har svaret 1 til flere gange i ugen..

Anmeld

23. april 2011

SussieThyssen

michelledam skriver:

weee jeg fandt ud af hvordan jeg lavede en afstemning hehe_ 

jeg er nysgerrig fordi at kæresten og jeg har haft en del snakke om det, da vi har haft sex 2 gange siden jeg blev gravid og forsøgt en gang med det gik ikke da maven var i vejen og det var svært for ham.

da det overhovedet ikke tænder ham at vores lille pige ligger derinde ikke ret langt fra han penis. (hehe)

jeg har da følt mig meget tilsidesat og klam i hans øjne pga det. men har det fint nok med det nu da jeg bare ordner det selv når det er værest.

i må gerne uddybe jeres svar i kan være anonyme hvis i ønsker dette

Jeg flyttede lige tråden over til "Sex og samliv"

Jeg har stemt "Sjældent", da jeg altid har hørt til dem, der overhovedet ikke havde lyst til sex når jeg har været gravid.
Jeg kunne ganske enkelt ikke lide fornemmelsen og havde slet ikke det behov...så mine børns fædre måtte mere eller mindre undvære, når det stod på, undtagen når jeg en sjælden gang forbarmede mig over dem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. april 2011

Filippa & Liva

Jeg har stemt 1 eller flere gange om ugen..

I 1. trimester havde vi absolut INTET sex, men det var også fordi jeg konstant lå med hovedet nede i wc'et.

Her i 2. trimester er lysten kommet tilbage og vi nyder at være sammen, kan godt forestille mig en stor gravid mave kan være svært med stillinger osv..

Anmeld

23. april 2011

JustAnotherName

Min lyst til sex var faktisk større, mens jeg var gravid 

Anmeld

23. april 2011

Mother-love

JustAnotherName skriver:

Min lyst til sex var faktisk større, mens jeg var gravid 

det er min nemlig også. så det har været lidt svært for mig at kæresten ikke har villet

Anmeld

23. april 2011

JustAnotherName

michelledam skriver:

det er min nemlig også. så det har været lidt svært for mig at kæresten ikke har villet

Sådan følte jeg det også ind imellem. Men mændende oplever jo heller ikke sådan en ændring. Så måske de ikke tænker over det.
Det burde da ellers være en bonus for dem

Anmeld

23. april 2011

Leonora

Åhhh hjemme hos os er det et stort problem for jeg har virkelig ikke lyst....og det gør min mand ked. Jeg skal tage mig meget sammen og det er også ok hyggeligt når vi kommer igang...

Så det desvæære med at tage sig sammen herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.