hvor tit har/ havde i sex i jeres graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

Anonym

Hej. God tråd. 

Har bare ikke lyst, men sørger for vi får det gjort mindst en gang om måneden for vores begge skyld. Synes bare det er svært med stillinger og når så barnet sparker inde i maven undervejs, så føler jeg det er lidt specielt og samtidigt er jeg bange for, at kæresten ikke rigtig tænder på det hele, men føler han hellere må gøre det, for han ligger ikke selv op til det, så det bliver let lidt akavet. Jeg føler mig heller ikke så adræt eller lækker og ja det bare lidt nemmere at undgå det, men synes nu også det er rart at sexlivet ikke går helt i stå trods alt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Anonym

Lige nu er lysten ikke voldsom desværre. Jeg er 4+6 i dag og havde en MA i starten af februar, så jeg er til dels lidt nervøs for at miste igen og så er jeg simpelthen bare så træt om aftenen, men vi præstere stadig at holde det på et par gange om ugen.

Men jeg glæder mig nu til at vi har været til lidt scanninger, så jeg er mere tryg og det første træthed har lagt sig, for jeg må da indrømme at jeg savner det lidt 

Anmeld

23. april 2011

modesty

Jeg havde en lille pletblødning i uge 8 og kontaktblødning (efter sex) i uge 10 og havde efterfølgende SLET ikke lyst til sex. Jo, fysisk havde jeg, men ikke mentalt. Jeg ved godt at det var irrationelt at tro at det ville skade barnet, men vi har været gennem IVF behandling og jeg har derfor nok været ekstra nervøs for om noget skulle gå galt. Er nu i uge 15 og vi har endnu ikke haft sex efter kontaktblødningen.  MEN vi har lovet hinanden at vi skal op på hesten igen så hurtigt som muligt - forhåbentlig bliver det i morgen.

Anmeld

23. april 2011

2babygirls

michelledam skriver:

weee jeg fandt ud af hvordan jeg lavede en afstemning hehe_ 

jeg er nysgerrig fordi at kæresten og jeg har haft en del snakke om det, da vi har haft sex 2 gange siden jeg blev gravid og forsøgt en gang med det gik ikke da maven var i vejen og det var svært for ham.

da det overhovedet ikke tænder ham at vores lille pige ligger derinde ikke ret langt fra han penis. (hehe)

jeg har da følt mig meget tilsidesat og klam i hans øjne pga det. men har det fint nok med det nu da jeg bare ordner det selv når det er værest.

i må gerne uddybe jeres svar i kan være anonyme hvis i ønsker dette

1. trimester var jeg lidt skidt og mega meget træt, så der blev det ikke til det vilde, men ellers var lysten der hele vejen igennem, helt op til fødslen, så bare igang med kreativiteten

Min mand synes at det var anderledes derinde tæt på terminen, så der havde han ikke så meget lyst til det.

Anmeld

23. april 2011

B&J

mellem 1 og flere gange om ugen som alt, vi fandt bare nye stillinger hvis maven var i vejen

Anmeld

23. april 2011

Stort set aldrig! Det skete måske 5 gange ialt!!Jeg orkede det bare ik!! 

Stine og Lisa.

Anmeld

24. april 2011

1977

Profilbillede for 1977

har svaret en eller flere gange om ugen. Jeg havde ingen ændring i min lyst - hverken mere eller mindre

Anmeld

24. april 2011

Mor Christa

Jeg har svret en eller flere gange om ugen... Ja jeg tror faktisk det var næsten hver dag .. Min sexlyst blev simpelthen forstærket med 120 km/t ;P .. Og sådan var dte heeele vejen igennem min graviditet.. Og min kæreste synes slet ikke der var noget i vejen med dét Han tænkte vidst ikke over maven (:

Anmeld

24. april 2011

Mother-love

MissChrista skriver:

Jeg har svret en eller flere gange om ugen... Ja jeg tror faktisk det var næsten hver dag .. Min sexlyst blev simpelthen forstærket med 120 km/t ;P .. Og sådan var dte heeele vejen igennem min graviditet.. Og min kæreste synes slet ikke der var noget i vejen med dét Han tænkte vidst ikke over maven (:

hehe jeg kender det alt for godt... min sexlyst har også været og er også enorm stadig... men ordner det selv.. for kæresten har det simpelthen så svært ved at hun ligger derinde og han så skal stikke penis ind ikke ret langt fra hende.. har forklaret at der ikke sker noget osv. og hun jo ikke aner hvad der det der sker.. og han har også læst om det.. men der er simpelthen no go. men kan da kun glæde mig til jeg har født og er klar til kamp igen.. for så har han skisme ikke nogen undskyldning hihihihihihi

Anmeld

24. april 2011

Mother-love

modesty skriver:

Jeg havde en lille pletblødning i uge 8 og kontaktblødning (efter sex) i uge 10 og havde efterfølgende SLET ikke lyst til sex. Jo, fysisk havde jeg, men ikke mentalt. Jeg ved godt at det var irrationelt at tro at det ville skade barnet, men vi har været gennem IVF behandling og jeg har derfor nok været ekstra nervøs for om noget skulle gå galt. Er nu i uge 15 og vi har endnu ikke haft sex efter kontaktblødningen.  MEN vi har lovet hinanden at vi skal op på hesten igen så hurtigt som muligt - forhåbentlig bliver det i morgen.

kan godt forstå det kan være svært når man har oplevet at man bløder efter sex.. jeg ville absolut heller ikke have det godt med det... men nu er jeg også 33+3 og i starten var det heller ikke for fed for jeg havde meget kvalme og kastede meget op indtil omkring uge 17-18 stykker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.