Hvad gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Gyllibik skriver:

Godaften damer

Jeg ville lige høre om jere børn sover med strømper?

Skriv gerne hvor gammel jeres barn er og hvorfor i vælger at gør som i nu gør.

Yilmaz er 5.½ mdr og sover med strømper, (Når der ikke er "fod" på nattøjet) Idag ville jeg ligge ham i seng uden strømper, men det endte med at jeg gav ham strømer på alligevel.

Er det for varmt, oder was?

Da Victor var lille fik han strømper eller heldragt m. fødder på, men da han var ca 1½ blev det dog oftere og oftere at vi kom om morgenen og fandt strømperne på gulvet, så vi valgte at lade være...

Nu er han 3 og sover i PJ med lange ærmer og lange ben om vinteren og i en bodystock eller en t-shirt og underbukser om sommeren.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

sandratobias

Tobias han får selv valget.. Men næsten altid med sokker...
Han blir 4 er den 26... 

Anmeld

24. april 2011

2babygirls

Gyllibik skriver:

Hej Tina

Sover hun med dyne eller tæppe? Yilmaz sover som sagt kun med tæppe, synes han bliver for varm med dyne. Prøvede en nat at tage strømperne af ham, men synes hans fødder blev for kolde, så nu får han lov at beholde strømperne på lidt endnu.

En helt anden sag, hvor er det et super lækkert profil billede, that I like

Hun har junior dynen, men den sparker hun af med det samme, hun vil ikke rigtig have noget over sig
Så tit har hun kolde fusser om morgenen, men de har også en dårligere blodomløb i hænder og fødder.

Mange tak, det er taget lige inden vi skal til bryllup ved min veninde for 2 uger siden

Anmeld

24. april 2011

Ciss

Hej

Det afhænger helt af temperaturen i soveværelset. Ved almindelig stuetemperatur/lidt under sov mine med "fødder" ca det første år. Og så bare med tyndt tæppe/dyne over. Men om sommeren blev det jo ofte varmere, og da sov de til tider kun i body.  Den yngste er nu ca 1 1/2 år og jeg vurderer stadig fra dag til dag, om han skal have "fødder" på, når han sover. Han roterer i sengen i løbet af natten og ligger oftere ovenpå dynen end under. Den ældste er 3 år og hun ligger meget roligere, selvom hun kan sparke af sig nogen gange, men hun sover uden.

Jeg har du aldrig brugt strømper til dem om natten for ikke at få en kant som stopper blodomløbet. Det er jo lang tid, der er snak om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.