Hvad gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.542 visninger
23 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Gyllibik

Godaften damer

Jeg ville lige høre om jere børn sover med strømper?

Skriv gerne hvor gammel jeres barn er og hvorfor i vælger at gør som i nu gør.

Yilmaz er 5.½ mdr og sover med strømper, (Når der ikke er "fod" på nattøjet) Idag ville jeg ligge ham i seng uden strømper, men det endte med at jeg gav ham strømer på alligevel.

Er det for varmt, oder was?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka er 3 1/2 år og han vil gerne sove med strømper på og det går han lov til.

Lina er 2 år og det er lidt forskelligt om hun har strømper på.

Men som udgangspunkt har de strømper på om vinteren og ikke om sommeren.

Anmeld

20. april 2011

Tip!

kun når det er koldt i vejret, så giver jeg strømper på når sønnike bliver puttet.. når det er som nu, så sover han kun i under bukser og t shirt... han er en meget varn dreng.. hov han er 2 år

Anmeld

20. april 2011

piap

Godaften

min datter Regitze på 16 måneder sover med strømper, da hun sparker dynen af eller ligger sig oven på dynen, har valgt at hun skal sove med strømper for ellers vil hun blive kold om fødderne, vi prøvede en nat hvor vi ikke gav hende strømper på og hun var iskold dagen efter og kunne ikke rigtig få varmen.

forsat god aften

Pia

Anmeld

20. april 2011

Gyllibik

MoarHvidovre skriver:

Luka er 3 1/2 år og han vil gerne sove med strømper på og det går han lov til.

Lina er 2 år og det er lidt forskelligt om hun har strømper på.

Men som udgangspunkt har de strømper på om vinteren og ikke om sommeren.

Oki, så jeg kunne egentligt godt lade ham sove uden strømpe på i nat? Ej synes det er svært at finde ud af om jeg synes han skal sove med eller uden. Jeg selv ville synes det var møg irreterende at have strømper på, men vil bare nødig have han får kolde fødder.

Anmeld

20. april 2011

Gyllibik

Flow skriver:

kun når det er koldt i vejret, så giver jeg strømper på når sønnike bliver puttet.. når det er som nu, så sover han kun i under bukser og t shirt... han er en meget varn dreng.. hov han er 2 år

Hmm, Yilmaz er også en meget varm dreng, men har sover med body og nattøj/dragt. Han får så kun et tyndt tæppe over sig, som han oftest smide til siden.
Måske jeg bare skulle tage strømperne af ham i nat, så finder jeg vel ud af hvordan han har det med det

Anmeld

20. april 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Frederikke, min den yngste, sover altid med strømper på.

Hun har så også en tendens til at sparke dynen af... og hvis hun ingen strømper har på, synes jeg hun ligger og bliver kold i løbet af natten

Hun har strømper på året rundt....

Anmeld

20. april 2011

Gyllibik

piap skriver:

Godaften

min datter Regitze på 16 måneder sover med strømper, da hun sparker dynen af eller ligger sig oven på dynen, har valgt at hun skal sove med strømper for ellers vil hun blive kold om fødderne, vi prøvede en nat hvor vi ikke gav hende strømper på og hun var iskold dagen efter og kunne ikke rigtig få varmen.

forsat god aften

Pia

Lige præcis det jeg tror jeg er lidt bange for. ( Ikke fordi det er noget at være bange for) Men vil bare nødig stå op til kolde fusser.

Yilmaz sover kun med et tyndt tæppe og det smider han væk for det meste.

Anmeld

20. april 2011

Kaufie

Naja på 4 md har heldragt med fødder i - eller strømper på. Hun sparker dynen af og så er der for koldt i værelset om natten endnu.

William på 3,5 år har ikke strømper på - dem får han på når han vågner. 

Anmeld

20. april 2011

Tip!

Gyllibik skriver:

Hmm, Yilmaz er også en meget varm dreng, men har sover med body og nattøj/dragt. Han får så kun et tyndt tæppe over sig, som han oftest smide til siden.
Måske jeg bare skulle tage strømperne af ham i nat, så finder jeg vel ud af hvordan han har det med det

Ja det er da bare at prøve.. tjek om han har kolde fusser inden du evt går i seng, så kan du bedømme det derfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.