Hvad gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Gyllibik

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Frederikke, min den yngste, sover altid med strømper på.

Hun har så også en tendens til at sparke dynen af... og hvis hun ingen strømper har på, synes jeg hun ligger og bliver kold i løbet af natten

Hun har strømper på året rundt....

Oki, hvor gammel er hun?

Tænker bare om det mon overhovedet er rart for dem, at sove med strømper.

Måske jeg bare skal gøre som hidtil, det har jo fungeret fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Gyllibik

Flow skriver:

Ja det er da bare at prøve.. tjek om han har kolde fusser inden du evt går i seng, så kan du bedømme det derfra

God idé

Nu går jeg ind og tager strømperne af ham igen, og tjekker ham når jeg går i seng. Så tager jeg den derfra

Anmeld

20. april 2011

Tip!

Gyllibik skriver:

God idé

Nu går jeg ind og tager strømperne af ham igen, og tjekker ham når jeg går i seng. Så tager jeg den derfra

Your welcome

Anmeld

23. april 2011

2babygirls

Gyllibik skriver:

Godaften damer

Jeg ville lige høre om jere børn sover med strømper?

Skriv gerne hvor gammel jeres barn er og hvorfor i vælger at gør som i nu gør.

Yilmaz er 5.½ mdr og sover med strømper, (Når der ikke er "fod" på nattøjet) Idag ville jeg ligge ham i seng uden strømper, men det endte med at jeg gav ham strømer på alligevel.

Er det for varmt, oder was?

Hej gylli
Her sover Madeleine ikke med strømper med mindre det er en del af nattøjet. Men hvis Yilmaz er vant til det, og nyder det skal du bare gøre det. Madeleine er bare do varm baby, men hendes mor har tit sovet med sokker på hele året rundt

Anmeld

23. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Maja er 9 uger imorgen, og hun har srømper eller sutsko på hele tiden, for sp snakkede med sp om at vi jo heller ikke kan sove godt med kolde fødder og for at hun ikke bliver syg, men nu hvor det er varmere, sørger jeg for og mærker og vurdere om det er for varmt..

Anmeld

23. april 2011

B&J

vores lille trold sov med strømper til han var 8mdr hvis ikke der var fod i dragten, men nu har han så varme fødder så nu er det uden strømper ellers havde han nok haft dem på inu og han er 1år og 2mdr

Anmeld

23. april 2011

Bshizzle

Lucas som idag er 5 år sover tit med strømper på
Han sparker altid dynen af.
- Dog bestemmer han selv om han vil a strømper af eller på når han tager nattøj af/på.

Da han var mindre sov han ikke altid med strømper heller..

Men som andre skriver.. så kan du jo tjekke inden du går i seng om fusserne er kolde.

Anmeld

23. april 2011

Gyllibik

Tina&Martin skriver:

Hej gylli
Her sover Madeleine ikke med strømper med mindre det er en del af nattøjet. Men hvis Yilmaz er vant til det, og nyder det skal du bare gøre det. Madeleine er bare do varm baby, men hendes mor har tit sovet med sokker på hele året rundt

Hej Tina

Sover hun med dyne eller tæppe? Yilmaz sover som sagt kun med tæppe, synes han bliver for varm med dyne. Prøvede en nat at tage strømperne af ham, men synes hans fødder blev for kolde, så nu får han lov at beholde strømperne på lidt endnu.

En helt anden sag, hvor er det et super lækkert profil billede, that I like

Anmeld

23. april 2011

SussieThyssen

Gyllibik skriver:

Godaften damer

Jeg ville lige høre om jere børn sover med strømper?

Skriv gerne hvor gammel jeres barn er og hvorfor i vælger at gør som i nu gør.

Yilmaz er 5.½ mdr og sover med strømper, (Når der ikke er "fod" på nattøjet) Idag ville jeg ligge ham i seng uden strømper, men det endte med at jeg gav ham strømer på alligevel.

Er det for varmt, oder was?

Mine har altid sovet med sokker, og gør det mere eller mindre også nu hvor de er så store, undtagen når det er rigtigt varmt.
Jeg hælder selv til den forklaring, at man sover bedst når tæerne har en god jævn og varm temperatur, og jeg sover selv elendigt, hvis jeg har kolde tæer.
Små bebser har svært ved at holde temperaturen oppe i ekstremiteterne, så derfor er det logisk at have sokker på også inde under de dragter med indbyggede fødder.
Kolde tæer gør også at man lettere bliver forkølet, og det er der jo ingen grund til at udsætte dem for.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. april 2011

Skouboe

Jeg giver helst ikke mine unger strømper på om natten, da det hæmmer blodcirkulationen, men hvis det er rigtigt koldt på deres værelser, så får de nogen gange fleece sokker på fordi de ikke strammer.

Jeg kan heller ikke selv fordrage at sove med sokker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.