Skrev i dagbog da i var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2008

Millebasse

Nja, både og.. Vi har en hjemmeside, hvor jeg skrev når jeg havde været ved lægen eller jordmoderen og hvordan det var gået.. Og så skrev jeg vist også lidt om hvornår han begyndte at sparke.. Men tror jeg vil skrive mere næste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

Lise

Jeg skrev hver fjerde uge - hver gang der var gået 10 % af graviditeten (startede da der var gået 20 % og det sidste da der var gået 90 %) plus når jeg havde været til scanning eller lignende. Og så en fødselsberetning. Det er jeg rigtig glad for, for jeg kan overhovedet ikke huske alle de tanker jeg havde, hvor det gjorde ondt, og hvilke forventninger jeg havde.. desuden havde jeg jo en masse stress omkring uge 30-33, og som jeg husker det nu var det slet ikke det store problem, men ifølge dagbogen var det ved at vælte min verden..

Anmeld

28. oktober 2008

Millebasse

Lise skriver:

Jeg skrev hver fjerde uge - hver gang der var gået 10 % af graviditeten (startede da der var gået 20 % og det sidste da der var gået 90 %) plus når jeg havde været til scanning eller lignende. Og så en fødselsberetning. Det er jeg rigtig glad for, for jeg kan overhovedet ikke huske alle de tanker jeg havde, hvor det gjorde ondt, og hvilke forventninger jeg havde.. desuden havde jeg jo en masse stress omkring uge 30-33, og som jeg husker det nu var det slet ikke det store problem, men ifølge dagbogen var det ved at vælte min verden..

Årh, ja.. Jeg skrev egengtlig også da jeg var indlagt i uge 28 med truende for tidlig fødsel og har også skrevet en fødselsberetning.. Dem ville jeg aldrig undvære, for man kan slet ikke huske alt bagefter..

Anmeld

28. oktober 2008

Tynen

Ja, det gjorde jeg og nøj hvor har jeg gennemlæst de sider igen og igen.
Totalt nostalgi.

Altså.. Jeg forstår bare ikke hvorfor sætninger som:
"Jeg kaster op hele tiden - Magter det ikke mere!!!"
"Jeg er så bange for fødslen"
"Jeg kan ikke være i min krop mere"
og "Jeg er blevet så tyk over det hele og har fået strækmærker på røven - Er så ked af det over det"
Bare får mig til at tænke: Hey, det savner jeg sgu egentlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.