Skrev i dagbog da i var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. oktober 2008

Lise

Det gjorde jeg på en anden babyside - og nu kom jeg lige til at læse den... blev sgu helt tudevorn og skruk. Fy for dén!

Er nu rigtig glad for at den findes, for jeg kan da slet ikke huske alle de tanker, som jeg havde under graviditeten..

Kh. Lise - som måske gerne vil ha' en baby mere snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

Tikki

Hva´??? ha ha - jeg var ellers sikker på netop du ikke skulle have nogen baby snart Du er jo karrierewoman... nå nå se se

Anmeld

28. oktober 2008

Tikki

hov forresten - det var ikke det tråden handede om. desværre nej - jeg skrev ikke dagbog under graviditeten.....og heller ikke under denne. Jeg kunne nu godt tænke mig at have gjort det, men nej fik det ikke gjort. Til gengæld har jeg skrevet dagbog for hver måned Iza har været til og er ved at lave en fotobog til hende med billeder og tekst om det første år af hendes liv. Troede ellers ikke jeg kunne finde på sådan noget..ha ha, men det kunne jeg så alligevel

Anmeld

28. oktober 2008

Lise

Jamen, det skal jeg heller ikke... men derfor kan man jo sagtens have LYST til det - ikke?!

Anmeld

28. oktober 2008

Nadi

Jeg gjorde lidt, men ville ikke kalde det en dagbog, nok nærmere en to dage om måneden bog.

Håber jeg får det gjort 2. gang for når jeg læser om min graviditet med Oliver ville jeg ønske jeg havde skrevet mere.

Hvornår vil du så måske gerne have baby igen Lise?? 76.gif

Anmeld

28. oktober 2008

Tikki

Lise skriver:

Jamen, det skal jeg heller ikke... men derfor kan man jo sagtens have LYST til det - ikke?!

hi hi...joooo det kan man bestemt, meeeen fra lyst til virkelighed er der jo ikke langt....fnis

Anmeld

28. oktober 2008

Lise

Jeanette skriver:

hov forresten - det var ikke det tråden handede om. desværre nej - jeg skrev ikke dagbog under graviditeten.....og heller ikke under denne. Jeg kunne nu godt tænke mig at have gjort det, men nej fik det ikke gjort. Til gengæld har jeg skrevet dagbog for hver måned Iza har været til og er ved at lave en fotobog til hende med billeder og tekst om det første år af hendes liv. Troede ellers ikke jeg kunne finde på sådan noget..ha ha, men det kunne jeg så alligevel

Ja, hold dig lige til emnet - eller skal jeg henvise til retningslinierne?

Ville ønske jeg også havde gjort det, altså skrevet dagbog efter fødslen, men det har jeg ikke..

Anmeld

28. oktober 2008

Lise

Hvornår vil du så måske gerne have baby igen Lise?? 76.gif

Nu med det samme - kan jeg det? Bare i denne uge mens jeg holder ferie... Når jeg er tilbage på job og i skole, og knap kan nå at aflevere Simon i vuggeren om morgenen, aldrig får handlet ind til aftensmad, ikke når at læse til min undervisning etc. så går det nok over.. Men lige nu vil jeg gerne have én.. Det er også bare fordi at Simon er så fandens sød og charmerende og dødhamrende fræk lige for tiden, at man tænker at hvis der var én mere, så ville man være dobbelt så lykkelig.. (eller have dobbelt så travlt, og dobbelt så meget vasketøj???)

Tror vi er ret enige om at næste barn skal komme i andet halvår af 2010, hvis vi selv kan bestemme. Og der er jo lang tid til..

Anmeld

28. oktober 2008

Tikki

Lise skriver:

Nu med det samme - kan jeg det? Bare i denne uge mens jeg holder ferie... Når jeg er tilbage på job og i skole, og knap kan nå at aflevere Simon i vuggeren om morgenen, aldrig får handlet ind til aftensmad, ikke når at læse til min undervisning etc. så går det nok over.. Men lige nu vil jeg gerne have én.. Det er også bare fordi at Simon er så fandens sød og charmerende og dødhamrende fræk lige for tiden, at man tænker at hvis der var én mere, så ville man være dobbelt så lykkelig.. (eller have dobbelt så travlt, og dobbelt så meget vasketøj???)

Tror vi er ret enige om at næste barn skal komme i andet halvår af 2010, hvis vi selv kan bestemme. Og der er jo lang tid til..

Kan du SÅ lige lade være med at give mig panik på - jeg er sgu sat til om 8 uger...så har jeg to hjæælp...men andre kan få det til at fungere....eller...puhhhh Lise ti stille

Anmeld

28. oktober 2008

Nadi

Tror vi er ret enige om at næste barn skal komme i andet halvår af 2010, hvis vi selv kan bestemme.

Så får vi forhåbentlig baby næsten samtidig næste gang 60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.