Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Føler med dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Millah skriver: Det er heller ikke en sjovt situation og være i Men kan godt følge dig i det du siger, men som jeg osse har skrevet, har jeg byttet om på Malene B's datter Step og Malene H's datter Jose Og det er jeg osse utrolig ked af Men som du selv skriver du kan ikke forstille dig hvordan det er at stå i situationen, men kan fortælle det er hårdt og svært, det er osse derfor det er gået galt for mig at jeg har fået byttet om på døtrene
Det er heller ikke en sjovt situation og være i
Men kan godt følge dig i det du siger, men som jeg osse har skrevet, har jeg byttet om på Malene B's datter Step og Malene H's datter Jose Og det er jeg osse utrolig ked af
Men som du selv skriver du kan ikke forstille dig hvordan det er at stå i situationen, men kan fortælle det er hårdt og svært, det er osse derfor det er gået galt for mig at jeg har fået byttet om på døtrene
Ejh fuck det, det skal du sgu ikke være ked af .... - Tag du hellere hånd om dig selv og prøv og se lidt lyst på fremtiden på trods af, at det jo nok må være rigtig svært lige nu
qp skriver: Ejh fuck det, det skal du sgu ikke være ked af .... - Tag du hellere hånd om dig selv og prøv og se lidt lyst på fremtiden på trods af, at det jo nok må være rigtig svært lige nu
Tak for du er så forstående
Ja det sgu ikke denne nemmeste lige nu da det om en lille måneds tid er 1 år siden med beste kammerat døde og nu Malene Det har sgu været et rigtig træls år det her
Derfor er det nu rart og have en kærlig, forstående og støttende mand ved sin side, men begynder osse at få ondt af ham, da han efter hånden har lagt skulder til en del tuderri fra min side og øre til en masse
Men endnu engang tak fordi du er så forstående over min fejl som jeg i den grad ikke er særlig stolt af. Men vil da osse isge jeg ved hvis Malene have vist jeg havde gjort det, havde hun grint af mig og spurt efter om vi skulle sætte en naveskilt på hendes datter For har godt nok kaldt hende datter Step for Jose mange gange efter hånden Men Malene tog det altid med et smil
hmmm syntes godt nok det er forfærdeligt at jeg skal komme her ind på en side og læse om min dejlige niece Malene Bentsen som omkom ved den forfærdelig ulykke... og som lige er blevet bisat i dag tænk sig du kan finde på at skrive at du kendte Malene.. hvad bilder du dig ind... hvis du kendte Malene vil du aldrig nogensinde kanlde Stefanie for jose eller step som du skriver.. men det var måske også en stavefejl... p istedet for f ???
Og for det andet du siger Stefanie's far er død... det kunne Malene aldrig nogensinde finde på at sige... syntes godt nok du burde skamme dig... føj siger jeg...
Det Malenes bedstemor som har google og fundet frem til den her side.. og hun blev meget ked af det.. men håber da du har fået den opmærksomhed du åbentbart har brug for.. ved at bruge Malene's død... skam dig...
Hilsen Malene's moster som elsker hende og Stefanie over alt på jorden.. og skulle du blive i tvivl syntes jeg du skulle gå på min profil på facebook.. For jeg taler da i hvert fald sandt.. Mit navn er Nancy Mortensen så søg du bare
Millah skriver: Tak skal du have Ja Jose har mig til og fortælle hende hvor en fantastisk person Malene var, men jeg bor 2 timers kørsel fra Jose, og jeg ved jo ikke hvad der skla blive af hende nu Ja det er virkeligt forfærdentligt Livet er så grusomt når det kommer til sådan noget her
Tak skal du have
Ja Jose har mig til og fortælle hende hvor en fantastisk person Malene var, men jeg bor 2 timers kørsel fra Jose, og jeg ved jo ikke hvad der skla blive af hende nu
Ja det er virkeligt forfærdentligt Livet er så grusomt når det kommer til sådan noget her
nej det ved du nok ikke... Men det da sjovt du ikke ved hvor hun skal være når du nu kendte Malene så godt... for det ved alle andre da... forstår ikke du kan være dig selv bekendt... syntes du skal tænke lidt over hvad du skriver i fremtiden
Nancy Mortensen skriver: hmmm syntes godt nok det er forfærdeligt at jeg skal komme her ind på en side og læse om min dejlige niece Malene Bentsen som omkom ved den forfærdelig ulykke... og som lige er blevet bisat i dag tænk sig du kan finde på at skrive at du kendte Malene.. hvad bilder du dig ind... hvis du kendte Malene vil du aldrig nogensinde kanlde Stefanie for jose eller step som du skriver.. men det var måske også en stavefejl... p istedet for f ??? Og for det andet du siger Stefanie's far er død... det kunne Malene aldrig nogensinde finde på at sige... syntes godt nok du burde skamme dig... føj siger jeg... Det Malenes bedstemor som har google og fundet frem til den her side.. og hun blev meget ked af det.. men håber da du har fået den opmærksomhed du åbentbart har brug for.. ved at bruge Malene's død... skam dig... Hilsen Malene's moster som elsker hende og Stefanie over alt på jorden.. og skulle du blive i tvivl syntes jeg du skulle gå på min profil på facebook.. For jeg taler da i hvert fald sandt.. Mit navn er Nancy Mortensen så søg du bare
Puha Hvor er det forfærdeligt for jer , jeg kondolerer
Jeg har tændt et lys, og sender 1000 kærlige tanker.KærligstSussie
har slet ingen trøstende ord..
Nancy Mortensen> Jeg føler med dig og din familie og mine tanker går til jer. Jeg har en masse kollegaer i Fredericia der kendte Malene rigtig godt og de har kun pæne ord om hende Og så forstår jeg udemærket din harme over trådstarter, jeg forstår simpelthen ikke at man kan finde på at oprette sådan en debat hvis man ikke kender personen, puha hvor må det være slemt at komme ind og læse når man sørger.
Til TS> Hvis det er sandt at du slet ikke kendte Malene, så burde du altså skamme dig. Hvis du kendte hende så godt ville du ikke skrive hendes datters navn forkert i flere indlæg, lyve om hendes fars død... og hvordan kan det være du ikke engang er ven med hende på Facebook når I nu begge er på FB og I var så gode veninder?
Jeg synes enten du burde komme med en god forklaring, en undskyldning eller måske bede om at få denne debat lukket inden den bliver kørt længere ud - det er ikke fair over for familien.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128