Wimmie skriver:
Nancy Mortensen> Jeg føler med dig og din familie og mine tanker går til jer. Jeg har en masse kollegaer i Fredericia der kendte Malene rigtig godt og de har kun pæne ord om hende
Og så forstår jeg udemærket din harme over trådstarter, jeg forstår simpelthen ikke at man kan finde på at oprette sådan en debat hvis man ikke kender personen, puha hvor må det være slemt at komme ind og læse når man sørger.
Til TS> Hvis det er sandt at du slet ikke kendte Malene, så burde du altså skamme dig. Hvis du kendte hende så godt ville du ikke skrive hendes datters navn forkert i flere indlæg, lyve om hendes fars død... og hvordan kan det være du ikke engang er ven med hende på Facebook når I nu begge er på FB og I var så gode veninder?
Jeg synes enten du burde komme med en god forklaring, en undskyldning eller måske bede om at få denne debat lukket inden den bliver kørt længere ud - det er ikke fair over for familien.
Hejsa... manget tak, ja det var ikke særlig sjovt at se.. nu boede Malene lige ved siden af mig og jeg kender alle hendes venner.. og hende her kender hun da overhovedet ikke.. syntes det er forfærdeligt man kan tillade sig at skrive sådan noget.. ja jeg ønsker godt nok også denne her tråd bliver lukket så hurtig som mulig.. inden malene's mor ( min søster ) kommer ind og finder det også, for man kommer herinde bare ved at google Malene Bentsen.. og det ved jeg hendes mor vil gøre på et tidspunkt..
Men rigtig mange tak for din tanker og omsorg..
heldigvis er det da det eneste jeg har fundet som ikke passser 
Anmeld