Hvorfor er livet så ondt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

MissGeoh

isabellamor skriver:

nårrrh.. total forvirring der... 

men stadig håber jeg at der bliver taget godt hånd om lille stefanie 

Ja jeg blev godt nok også forvirret over hun kalder hende Jose, hvis hun er så tæt på hende og hun ikke ved hvad datteren hedder.. 

MEN hun hedder Stefanie.. 

Har festet med Malene, og bor ikke langt fra hvor hun boede..

Ja det tror jeg nu der bliver..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Sof

Er glad for at jeg ikke var den eneste der blev forvirret over datterens navn i denne tråd og så fra familien 

Alle mine tanker går til de efterladte og ikke mindst Malenes smukke datter  

Anmeld

21. april 2011

Becks

Millah skriver:

!!! KÆÆÆÆMPE TUDE INDLÆG !!!

Har bare brug for at få noget luft nu og få mine tanker og følelser ned på "parpir"

Malene kørte galt lørdag aften da hun ville undgå at ramme et dyr der krydsede vajen Malene mistede der ved herdømmet over sin bil og blev slynget ud af bilen og trillede rundt. Hun blev overført til Aarhus sygehus der har lægerne siden i lørdags kæmpet for at rede hendes liv, men forgæves, hun døde tidligt i morges af sine kvæstelser hun på drog sig, hun havde store hovedeskader og flere brud på rygsøjlen

Min kære veninde her efterladt denne jord i en alder af 24 år, men hun efter lader sig ikke kun sorgen, men osse sin lille datter Josephine på 4 år Lille Jose har nu hverken en mor eller far, jeg kan ikke få mine tanker væk fra havd der nu skal blive af Jose Jeg savner min veninde udenlige og havde sådan ønsket hun ville åbne sin smukke øjne igen, men det var ikke hendes skæbne

Jeg kan ikke stoppe med og græde igen, mine tanker køre rundt i mit hovedet, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv her til aften, kan ikke finde ro Det er knap et år siden min bedste kammerat døde i en alder af 18 år og nu er Malene osse forsvundet ud af mit liv Synes at verden er så pisse hammernes uretfærdig lige i tiden, hvorfor er det de mennesker man sætter aller mest pris på der bliver taget fra en ??

Alle mine tanker går til Malene's familie og ikke mindst hendes lille datter Jose

Malene Hvil I Fred Min Pige

Du vil altid være savnet og elsket prinsesse

Ved du er  oppe på himlen nu der kigger ned på os og våger over din fntastiske datter

Det gør mig ondt..

Men der er noget jeg ikke forstår, inde på hendes mindeside på face, der hedder hendes datter altså Stefanie, men du skriver Josefine? Der er måske ikke tale om den samme Malene?

Anmeld

21. april 2011

MissGeoh

Tutter skriver:

Det gør mig ondt..

Men der er noget jeg ikke forstår, inde på hendes mindeside på face, der hedder hendes datter altså Stefanie, men du skriver Josefine? Der er måske ikke tale om den samme Malene?

Det undre også mig..

Derfor har jeg linket ind til hendes minde side..

Forstår ikke hvorfor Stefanie bliver omtalt som Jose??

Og TS har ikke forklaret det..

Synes det er mystisk..

RIP Malene B.

Anmeld

21. april 2011

Becks

MissGeoh skriver:

Det undre også mig..

Derfor har jeg linket ind til hendes minde side..

Forstår ikke hvorfor Stefanie bliver omtalt som Jose??

Og TS har ikke forklaret det..

Synes det er mystisk..

RIP Malene B.

Ja, det virker noget mystisk, hvis der altså er tale om den samme Malene, men mon ikke?

Anmeld

21. april 2011

MissGeoh

Tutter skriver:

Ja, det virker noget mystisk, hvis der altså er tale om den samme Malene, men mon ikke?

Hun har jo skrevet det som er sket, og det samme er sket for Malene med datteren Stefanie.

Så det er den samme.. Det er jeg sikker på..

Glæder mig til at hører hendes forklaring..

Anmeld

21. april 2011

Becks

MissGeoh skriver:

Hun har jo skrevet det som er sket, og det samme er sket for Malene med datteren Stefanie.

Jep me 2

Anmeld

21. april 2011

MissGeoh

Tutter skriver:

Jep me 2

Anmeld

21. april 2011

Sabsy

MissGeoh skriver:

Øøøh undskyld jeg blander mig..Men måske TS i sin sorg har byttet rundt eller det er et mellem navn som TS har brugt overfor hendes datter, ja jeg ved det ikke.. Men af respekt for familie og afdøde, hvorfor er det så vigtigt at diskutere datterens navn?..Til TS, jeg er ked af det der er sket, føler med dig..

Anmeld

21. april 2011

MissGeoh

Bubbes skriver:

Øøøh undskyld jeg blander mig..Men måske TS i sin sorg har byttet rundt eller det er et mellem navn som TS har brugt overfor hendes datter, ja jeg ved det ikke.. Men af respekt for familie og afdøde, hvorfor er det så vigtigt at diskutere datterens navn?..Til TS, jeg er ked af det der er sket, føler med dig..

Ja det kan hun, men jeg har spurgt til hvorfor hun kalder hende andet navn, og det har hun ikke svaret på, selvom hun har svaret på andre ting..

Jeg undskylder hvis det er det der er tilfældet..

MEN jeg undre mig bare, og også over hun ikke svarer på hvorfor hun kalder hende JOSE når hun hedder Stefanie..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.