Børn med meget smalle fødder. Sko????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

bagger26

GuldklumpenEmma skriver:

Kender det godt selv, bruger bisgaard, ellers skal du prøve www.bykier.dk det er et dansk kvalitets skomærke og de laver sko specielt til smal, alm og bred fod måske du kan bruge dem, og ja så er de til at betale sig fra og super lækre.

Har prøve 2 forskellige bisgaard modeller som ikke var smalle nok. Tør ikke købe over nettet, uden hun har prøvet mærket først i hvert fald hehe.. Der var 2 ekspedienter, der uafhængigt af hinanden sagde, at jeg nok ikke skulle regne med at nogle hun kunne passe.. Men jeg kæmper videre hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

bagger26

Albertesmor skriver:

Her kan du se den smalle angulus

http://www.englefoedder.dk/webshop/showproduct/251/sandal+5105.html

og den brede 

http://www.englefoedder.dk/webshop/showproduct/252/tullesko.html

Det er den første min datter har fået

Har selvfølgelig lige et ekstra krav om, at de skal være lukket foran hehe.. Men tak for linket, kan jo være det bliver brugt hvis jeg ikke kan finde de rette størrelser..

Anmeld

19. april 2011

GuldklumpenEmma

bagger26 skriver:

Har prøve 2 forskellige bisgaard modeller som ikke var smalle nok. Tør ikke købe over nettet, uden hun har prøvet mærket først i hvert fald hehe.. Der var 2 ekspedienter, der uafhængigt af hinanden sagde, at jeg nok ikke skulle regne med at nogle hun kunne passe.. Men jeg kæmper videre hehe...

Okay ellers må du gå til din læge hvis det er et problem så kan du få en henvisning til en bandagist og er du rigtig heldig kan du få tilskud.

Anmeld

19. april 2011

bagger26

GuldklumpenEmma skriver:

Okay ellers må du gå til din læge hvis det er et problem så kan du få en henvisning til en bandagist og er du rigtig heldig kan du få tilskud.

Ja det er sidste udvej, men håååååber jeg kan finde en model til hende, det andet skulle være frygtelig dyrt har jeg hørt..  

Og så håber jeg har, at hun har vokset sig til nogle større og fyldigere fødder næste år..

Anmeld

20. april 2011

slettet_7530

bagger26 skriver:

Har selvfølgelig lige et ekstra krav om, at de skal være lukket foran hehe.. Men tak for linket, kan jo være det bliver brugt hvis jeg ikke kan finde de rette størrelser..

Det er kalrt, det var for at vise dig forskellen på den brede og den smalle Angukus

Anmeld

20. april 2011

bagger26

Albertesmor skriver:

Det er kalrt, det var for at vise dig forskellen på den brede og den smalle Angukus

Nååå okay..   Har haft hende i nogle forskellige angulus idag, men hendes vrist er også meget av, å det kan ikke stramme til ovenpå foden.. Den som jeg tror har størst chance for at passe hende er naturino, men skal lige prøve nogle forskellige af deres modeller på hende, så hååååber de passer hende ordenligt.. Men man tak for hjælpen i hvert fald..

Anmeld

20. april 2011

Mussen2

bagger26 skriver:

Da jeg tjekkede Bykier sidste sæson, var der ingen af deres sko, som passede til smalle fødder  kun til alm. og bred,men det kan selvfølgelig være det er anderledes i år?

Anmeld

20. april 2011

bagger26

Mussen2 skriver:

Da jeg tjekkede Bykier sidste sæson, var der ingen af deres sko, som passede til smalle fødder  kun til alm. og bred,men det kan selvfølgelig være det er anderledes i år?

Det er sgu en værre jungle med de sko.. Er ved at være nået frem til at Naturino er min sidste chance, har prøvet MANGE sko på hende idag, og det er den der sidder bedst.. Men kunne ikke komme til at prøve dem ordenligt på hende, så det er ikke sikkert den er god når hun først kommer op og stå med dem på..

Anmeld

20. april 2011

Mussen2

bagger26 skriver:

Det er sgu en værre jungle med de sko.. Er ved at være nået frem til at Naturino er min sidste chance, har prøvet MANGE sko på hende idag, og det er den der sidder bedst.. Men kunne ikke komme til at prøve dem ordenligt på hende, så det er ikke sikkert den er god når hun først kommer op og stå med dem på..

Prøvede du Ricosta? Det er da træls det skal være så svært, nu ved jeg ikke hvor gammel dn datter er, men min datter voksede sig heldigvis nogle bredere fødder.

Anmeld

20. april 2011

Gaia

bagger26 skriver:

Ja det er sidste udvej, men håååååber jeg kan finde en model til hende, det andet skulle være frygtelig dyrt har jeg hørt..  

Og så håber jeg har, at hun har vokset sig til nogle større og fyldigere fødder næste år..

MIn datter har også rigtig små smalle fødder, en str. lille 18 og smal. Var ude og kigge efter begynder sko til hende, men måtte nærmest kæmpe med at få dem til at sælge hende et par..De mente simpelthen at de ikke rigtig havde nogle hun kunne passe, med de små fødder..en af ekspidienterne sagde ligefrem, at hun da næsten ingen fod havde... hmm det synes jeg nu hun har, de er bare små og fine. Fandt dog et par ..elefanten, som jeg håber hun kan finde ud af at gå med. De skulle vist være rigtig gode...Hmm ledte også efetr sandaler, men må vist håbe som dig at min datters fødder vokser sig større og fyldigere eller bare det sidste ville hjælpe gevaldigt på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.