Børn med meget smalle fødder. Sko????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

bagger26

Albertesmor skriver:

ja folk er gået HELT amok, men ellers forsøg bisgård og så Angulus den smalle model  

Fuldstændig, så jeg bliver nød til at være hurtigt ude..

Åhh må have skrevet en hel liste ned inden jeg tager på jagt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

slettet_7530

Fuldstændig, så jeg bliver nød til at være hurtigt ude..

Åhh må have skrevet en hel liste ned inden jeg tager på jagt..

ricosta

Naturino

Superfit

Bisgård

Angulus (smal model) mange forretninger ved ikke hvilke der er den smalle elelr den brede model. Hvis der på kassen står NAT er den fodformet og din datter kan ikke bruge den  står der derimod et tal er den smal

Geox

Bundgaard

Elefanten

og Kennedy er dem jeg lige kan komme på udvalget er trods alt lidt større når det er den lille str og ikke som min str 27

Anmeld

19. april 2011

LISBETH:-)

Vi har brugt primigri eller ecco.

Anmeld

19. april 2011

bagger26

Albertesmor skriver:

ricosta

Naturino

Superfit

Bisgård

Angulus (smal model) mange forretninger ved ikke hvilke der er den smalle elelr den brede model. Hvis der på kassen står NAT er den fodformet og din datter kan ikke bruge den  står der derimod et tal er den smal

Geox

Bundgaard

Elefanten

og Kennedy er dem jeg lige kan komme på udvalget er trods alt lidt større når det er den lille str og ikke som min str 27

Deeejligt, der er i hvert fald nogle stykker jeg ikke har prøvet endnu.. Og hvis ikke det lykkes nu, må jeg jo vente et par mdr og håbe hun har taget på på fødderne hehe..

Anmeld

19. april 2011

slettet_7530

bagger26 skriver:

Deeejligt, der er i hvert fald nogle stykker jeg ikke har prøvet endnu.. Og hvis ikke det lykkes nu, må jeg jo vente et par mdr og håbe hun har taget på på fødderne hehe..

Pøj pøj med det, jeg ved at Savona sko forhandler ricosta.

Englefødder på nettet helt ny webshop åbnet idag  forhandler Angulus smalle modeller Naturino og Ricosta så hvis du finder dem og det LIGE er det men en str for stor elelr lille, kan de købes der.

Anmeld

19. april 2011

merle2010

vi bruger dem der hedder elefanten.. de er super gode og de kan fås i meget små størrelse.. og så er de økologiske.. fandt dem i deichmann til 350 kr.. super søde.. min datter har nu ikke en meget smal fod, men kender en der bruger dem til sin datter, som er meget lille..

Anmeld

19. april 2011

GuldklumpenEmma

bagger26 skriver:

Hejsa Tøser!!

Jeg har mig en lille pige på 13 mdr som jeg gerne vil finde nogle sandaler til, men er ved at give op hehe.. Sagen er, at hun er en bitte skid, bruger str 74 i tøj og str 18 i sko, kigger dog efter sko i str 19.. Nå til sagen, hun er også hybermobil og her meget smalle fødder.. Jeg har været i flere skobutikker som alle har givet fortabt, jeg kan ikke får nogle sko som sidder godt nok på hende. Jeg prøvet mange mærker, ecco, superfit, bundgaard, angulus, bisgaard, skofus..

Så hvad dælen skal jeg lige stille op med de små fusser...

Kender det godt selv, bruger bisgaard, ellers skal du prøve www.bykier.dk det er et dansk kvalitets skomærke og de laver sko specielt til smal, alm og bred fod måske du kan bruge dem, og ja så er de til at betale sig fra og super lækre.

Anmeld

19. april 2011

bagger26

lisbeth2910 skriver:

Vi har brugt primigri eller ecco.

Primigri kender jeg ikke, så dem må jeg lige have noteret på listen..

Anmeld

19. april 2011

slettet_7530

19. april 2011

bagger26

merle2010 skriver:

vi bruger dem der hedder elefanten.. de er super gode og de kan fås i meget små størrelse.. og så er de økologiske.. fandt dem i deichmann til 350 kr.. super søde.. min datter har nu ikke en meget smal fod, men kender en der bruger dem til sin datter, som er meget lille..

Skriver dem på listen, har faktisk hørt at de skulle være fine, så må jo prøve dem på hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.