Børn med meget smalle fødder. Sko????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.017 visninger
38 svar
0 synes godt om
19. april 2011

bagger26

Hejsa Tøser!!

Jeg har mig en lille pige på 13 mdr som jeg gerne vil finde nogle sandaler til, men er ved at give op hehe.. Sagen er, at hun er en bitte skid, bruger str 74 i tøj og str 18 i sko, kigger dog efter sko i str 19.. Nå til sagen, hun er også hybermobil og her meget smalle fødder.. Jeg har været i flere skobutikker som alle har givet fortabt, jeg kan ikke får nogle sko som sidder godt nok på hende. Jeg prøvet mange mærker, ecco, superfit, bundgaard, angulus, bisgaard, skofus..

Så hvad dælen skal jeg lige stille op med de små fusser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Mussen2

Hejsa - vi har brugt sko fra Ricosta - de skulle være til smalle fdder (fik vi at vide i skobutikken) Mon du kunen prøve dem

Anmeld

19. april 2011

bagger26

Mussen2 skriver:

Hejsa - vi har brugt sko fra Ricosta - de skulle være til smalle fdder (fik vi at vide i skobutikken) Mon du kunen prøve dem

Ja det kunne bestemt være en mulighed, dem ha rjeg ikke hørt om. Skal bare igennem alle mærker, hun kan jo ikke rende rundt i bare fødder til sommer hehe..

Anmeld

19. april 2011

slettet_7530

bagger26 skriver:

Ja det kunne bestemt være en mulighed, dem ha rjeg ikke hørt om. Skal bare igennem alle mærker, hun kan jo ikke rende rundt i bare fødder til sommer hehe..

Hvor bor du henne af for jeg har set på det mærke idag?? min datter har nøjagtigt samme problem, her var det så Angulus den smalle model der sad bedst

Anmeld

19. april 2011

bagger26

Albertesmor skriver:

Hvor bor du henne af for jeg har set på det mærke idag?? min datter har nøjagtigt samme problem, her var det så Angulus den smalle model der sad bedst

Jeg bor i Aalborg, eller lige udenfor... Har prøvet angulus, men ved dog ikke om det har været den smalle model jeg har haft hende i..

Anmeld

19. april 2011

slettet_7530

bagger26 skriver:

Jeg bor i Aalborg, eller lige udenfor... Har prøvet angulus, men ved dog ikke om det har været den smalle model jeg har haft hende i..

Den skal du spørge specifikt efter, den model de har nu som er smal er med 4 små stjerner foran.

Ecco er også gode til smalle fødder.

Men de der riscos et elelr adnet var vildt søde. Naturino er også et godt bud

Anmeld

19. april 2011

bagger26

Albertesmor skriver:

Den skal du spørge specifikt efter, den model de har nu som er smal er med 4 små stjerner foran.

Ecco er også gode til smalle fødder.

Men de der riscos et elelr adnet var vildt søde. Naturino er også et godt bud

Den må jeg lige prøve at spørge efter så..

Eccos dur ikke, ekspedienten prøvede flere forskellige modeller på hende, men de kunne ikke spændes fast på hendes fod...

Naturino har jeg heller ikke prøvet, tror jeg, så dem må jeg også lige have fundet...

Anmeld

19. april 2011

slettet_7530

bagger26 skriver:

Den må jeg lige prøve at spørge efter så..

Eccos dur ikke, ekspedienten prøvede flere forskellige modeller på hende, men de kunne ikke spændes fast på hendes fod...

Naturino har jeg heller ikke prøvet, tror jeg, så dem må jeg også lige have fundet...

Jeg har selv lige været hele møllen igennem idag, min datter og startede klokken 9,30 imorges med at lede efter sandaler vi var hjemme klokken 16,30 med et par til hende, og vi er begge meget trætte  det var godt nok svært

Anmeld

19. april 2011

bagger26

Albertesmor skriver:

Jeg har selv lige været hele møllen igennem idag, min datter og startede klokken 9,30 imorges med at lede efter sandaler vi var hjemme klokken 16,30 med et par til hende, og vi er begge meget trætte  det var godt nok svært

Uhh frygter allerede jeg ikke finder nogen, skal på job i morgen så der kan jeg ikke komme afsted med hende. og jeg skal jo helst have dem købt, inden alle folk har brugt alle deres børnepenge på sandaler og sommerjakker hehe.. Alternativt må jeg finde en lukket sko til hende, der kan hun nemlig bruge superfit, meeen det bliver jo lidt varmt..

Anmeld

19. april 2011

slettet_7530

bagger26 skriver:

Uhh frygter allerede jeg ikke finder nogen, skal på job i morgen så der kan jeg ikke komme afsted med hende. og jeg skal jo helst have dem købt, inden alle folk har brugt alle deres børnepenge på sandaler og sommerjakker hehe.. Alternativt må jeg finde en lukket sko til hende, der kan hun nemlig bruge superfit, meeen det bliver jo lidt varmt..

ja folk er gået HELT amok, men ellers forsøg bisgård og så Angulus den smalle model  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.