<3 Mavsen med lillemanden 31+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

-Milla-

Happiness skriver:

Hihi... I spiller måske begge?

Her må det vidst kun være fra faren Men de blå mærker og klodsetheden kan han da arve fra sin moar...

Men det blir da spændende at se om han ligner 3d billedet når han titter ud

Ja, vi spiller begge.
Hehe, klodsethed og blå mærker kommer der sikkert mange af hos vores små basser.
Ja, det blir da bare så spændende. Hvor har I fået lavet 3d?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

-Milla-

Najsen86 skriver:

Hvor er du bare smuk  og jeg sys også lillemanden ligner dig

Tak, hvor er du sød.

Anmeld

21. april 2011

Happiness

-Milla- skriver:

Ja, vi spiller begge.
Hehe, klodsethed og blå mærker kommer der sikkert mange af hos vores små basser.
Ja, det blir da bare så spændende. Hvor har I fået lavet 3d?

Vi fik lavet det hos scanningsklinikken.dk i kbh. Det var en jordmoder der scannede, og hun var bare super god. Fortalte en masse, og skabte bare en sådan hyggelig stemning

Hvor fik I lavet jeres?

Anmeld

22. april 2011

-Milla-

Happiness skriver:

Vi fik lavet det hos scanningsklinikken.dk i kbh. Det var en jordmoder der scannede, og hun var bare super god. Fortalte en masse, og skabte bare en sådan hyggelig stemning

Hvor fik I lavet jeres?

Vi fik lavet den hos scanningsjordemoderen og det var også en rigtig god oplevelse. Vi skal derind igen på torsdag, hvor vi får 15 min. gratis scanning for at se om vi kan få bedre billeder end sidst fordi han lå så tæt op ad moderkagen. Det er en garanti de har, når man køber en stor 3d-scanning. Så det blir spændende.

Anmeld

22. april 2011

Happiness

-Milla- skriver:

Vi fik lavet den hos scanningsjordemoderen og det var også en rigtig god oplevelse. Vi skal derind igen på torsdag, hvor vi får 15 min. gratis scanning for at se om vi kan få bedre billeder end sidst fordi han lå så tæt op ad moderkagen. Det er en garanti de har, når man køber en stor 3d-scanning. Så det blir spændende.

Dejligt. Så håber jeg at I får en masse gode billeder med hjem

Anmeld

4. maj 2011

betiinsen

det er virkelig en smuk mave du har.. det sidder kun lige der ihh er dybt misundelig, mit har også sat sig andre steder

du får helt sikkert din normale kropsform tilbage bagefter, bare jeg gør det samme

Anmeld

5. maj 2011

sandratobias

Wow en smuk mave.. Hvor sidder den bar godt på dig..  

Anmeld

5. maj 2011

Magsen

-Milla- skriver:

Så blev det tid til lidt nye billeder. Jeg synes at mavsen er blevet stor og fin.
Var til 3D-scanning i uge 31 og der fik vi så bekræftet at lillemanden ikke er så lille igen. Han vejede 1722 g, så han var lidt større end gennemsnittet. 8 dage før havde min JM + en studerende skudt ham til kun 1100-1200, hvilket jeg også syntes var lidt lavt. Men alt i alt, så er han en fin størrelse.
Det var svært at få super gode billeder af ham til scanningen, da han lå helt tæt op ad moderkagen og puttede, og på den anden side nussede han med navlesnoren. Men sød ser han nu ud.

Jeg har 1 dag tilbage på arbejde og så står den på påskeferie og barsel- jubiii, hvor jeg glæder mig.

pænt sagt - KÆFT hvor du pæn ! Og det er en virkelig flot mave du har ! 

Anmeld

5. maj 2011

Kløver

Sikke en flot mave

Anmeld

5. maj 2011

-Milla-

Tusind tak piger, hvor er I bare søde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.