Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så blev det tid til lidt nye billeder. Jeg synes at mavsen er blevet stor og fin. Var til 3D-scanning i uge 31 og der fik vi så bekræftet at lillemanden ikke er så lille igen. Han vejede 1722 g, så han var lidt større end gennemsnittet. 8 dage før havde min JM + en studerende skudt ham til kun 1100-1200, hvilket jeg også syntes var lidt lavt. Men alt i alt, så er han en fin størrelse. Det var svært at få super gode billeder af ham til scanningen, da han lå helt tæt op ad moderkagen og puttede, og på den anden side nussede han med navlesnoren. Men sød ser han nu ud.Jeg har 1 dag tilbage på arbejde og så står den på påskeferie og barsel- jubiii, hvor jeg glæder mig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smuk mave og skønt billede af Jeres dreng
-Milla- skriver: Så blev det tid til lidt nye billeder. Jeg synes at mavsen er blevet stor og fin. Var til 3D-scanning i uge 31 og der fik vi så bekræftet at lillemanden ikke er så lille igen. Han vejede 1722 g, så han var lidt større end gennemsnittet. 8 dage før havde min JM + en studerende skudt ham til kun 1100-1200, hvilket jeg også syntes var lidt lavt. Men alt i alt, så er han en fin størrelse. Det var svært at få super gode billeder af ham til scanningen, da han lå helt tæt op ad moderkagen og puttede, og på den anden side nussede han med navlesnoren. Men sød ser han nu ud.Jeg har 1 dag tilbage på arbejde og så står den på påskeferie og barsel- jubiii, hvor jeg glæder mig.
Hvor ser du godt ud
Super flot mave og det er noget rigtig lækkert tøj du har på Er især vild med dit hårpynt
WOW! Hvor ser du godt ud! Hold da op! Du ser så overskudsagtig ud og "hviler i dig selv"
Det ser ud som sønnemand måske godt kunne ligne sin mor lidt Men det er jo svært at sige, når man ikke kender far!
Tak for din søde besked i min gæstebog!!
Nadia&Daniel skriver: Smuk mave og skønt billede af Jeres dreng
o1Mutte skriver: Hvor ser du godt ud Super flot mave og det er noget rigtig lækkert tøj du har på Er især vild med dit hårpynt
Smuk smuk mave Hvor er du stråler
Hold op hvor er du flot gravid!! ENVY!!!
Jeg er med på "baby ligner mor" båden!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128