<3 Mavsen med lillemanden 31+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.184 visninger
30 svar
0 synes godt om
19. april 2011

-Milla-

Så blev det tid til lidt nye billeder. Jeg synes at mavsen er blevet stor og fin.
Var til 3D-scanning i uge 31 og der fik vi så bekræftet at lillemanden ikke er så lille igen. Han vejede 1722 g, så han var lidt større end gennemsnittet. 8 dage før havde min JM + en studerende skudt ham til kun 1100-1200, hvilket jeg også syntes var lidt lavt. Men alt i alt, så er han en fin størrelse.
Det var svært at få super gode billeder af ham til scanningen, da han lå helt tæt op ad moderkagen og puttede, og på den anden side nussede han med navlesnoren. Men sød ser han nu ud.

Jeg har 1 dag tilbage på arbejde og så står den på påskeferie og barsel- jubiii, hvor jeg glæder mig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Nadia&Daniel

Smuk mave og skønt billede af Jeres dreng

Anmeld

19. april 2011

o1Mutte

-Milla- skriver:

Så blev det tid til lidt nye billeder. Jeg synes at mavsen er blevet stor og fin.
Var til 3D-scanning i uge 31 og der fik vi så bekræftet at lillemanden ikke er så lille igen. Han vejede 1722 g, så han var lidt større end gennemsnittet. 8 dage før havde min JM + en studerende skudt ham til kun 1100-1200, hvilket jeg også syntes var lidt lavt. Men alt i alt, så er han en fin størrelse.
Det var svært at få super gode billeder af ham til scanningen, da han lå helt tæt op ad moderkagen og puttede, og på den anden side nussede han med navlesnoren. Men sød ser han nu ud.

Jeg har 1 dag tilbage på arbejde og så står den på påskeferie og barsel- jubiii, hvor jeg glæder mig.

Hvor ser du godt ud

Super flot mave og det er noget rigtig lækkert tøj du har på  Er især vild med dit hårpynt

Anmeld

19. april 2011

otlitrom

WOW! Hvor ser du godt ud! Hold da op! Du ser så overskudsagtig ud og "hviler i dig selv"

Det ser ud som sønnemand måske godt kunne ligne sin mor lidt Men det er jo svært at sige, når man ikke kender far!

Tak for din søde besked i min gæstebog!!

Anmeld

20. april 2011

Lotus86

Ja hvad kan jeg sige... Du ser jo super smuk ud som altid, den mave er bare og bliver helt fantastisk

Og kan se jeg ikke er helt alene om, at synes at lillemanden ligner dig

Anmeld

20. april 2011

BechHannibal

Wow, sikke en flot mave du har

Anmeld

21. april 2011

-Milla-

Nadia&Daniel skriver:

Smuk mave og skønt billede af Jeres dreng

Mange tak. Håber det går godt med jeres lille datter.

Anmeld

21. april 2011

-Milla-

o1Mutte skriver:

Hvor ser du godt ud

Super flot mave og det er noget rigtig lækkert tøj du har på  Er især vild med dit hårpynt

Mange tak.

Anmeld

21. april 2011

Jemion

Smuk smuk mave   Hvor er du stråler

Anmeld

21. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

-Milla- skriver:

Hold op hvor er du flot gravid!! ENVY!!! 

Jeg er med på "baby ligner mor" båden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.