W.. skriver:
Hej Katja ! Det lyder som om, at vores drenge er meget ens. Du har før haft oprettet tråde, som jeg kan nikke genkendende til og du har også lagt en del svar i mine tråde, og tak for det
Min knægt er fra d.1/9, så snart 8 mdr.. Det lyder som en rigtig god idé, det med at give ham fingermad! Vi har nemlig også problemet med hosten og hakken og galt i halsen.. Og op om natten..
Så det kan da være, at dine fifs virker!!
Jeg må i hvert fald give det et forsøg..
Hvilke grøntsager giver du ham? Vi er igang med at lære at tygge ordenligt nu, og bondebrød er bare et hit, han kan godt tykke det, så mon ikke han også kan klare bløde frugter og grøntsager? 
Det er jo skønt, vi kan bruge hinandens gode råd og fifs herinde, for man kan godt nå at blive rimelig frusteret nogle gange 
Fingermad og faste spisetider har i hvert fald virket her
Anton har ingen bisser endnu, men han tygger lystigt på alt muligt...!
Han får almindelig rugbrød, da han har problemer med afføringen, så SP mente, det var helt fint med almindelig rugbrød i stedet for bondebrød (og psst jeg ville heller ikke selv spise bondebrød, jeg synes, det er SÅ tørt
)
Herhjemme får Anton majs, ærter, kogte gulerodsstænger og broccolistænger (som han kan holde om og selv tygge på), kartofler i stykker (andre rodfrugter har ikke haft den store interesse), pastaskruer, rejer - ja, kun fantasien sætter grænser..!
Mht. frugt så elsker Anton banan (han må bare ikke få så meget, fordi det virker forstoppende), moden pære/æble, melon, mango, blomme - alt skal prøves, men ikke alt hitter