W.. skriver:
... Ja, hvad gør I så? Her til aften har vi givet grøntsagsmos med torskerogn og det resulterede i en meget sur dreng der spyttede DET HELE ud igen. De sidste par dage har det været pastinak/æble/kylling med samme resulat!! Det er hver gang der er kød i, så vil han ikke have det.Men hvad gør I så?? For mad, det skal han jo have. Han har så lige fået havregrød/banan i stedet og åd hele skålen. Men så er det jeg tænker, at han ved at han enten får sin livret eller MME i stedet for og så frygter jeg, at han vil skrige over hvert grøntsags/kød måltid indtil han får den dejlig søde mad.. Skal jeg fortsætte med at lade ham smage den nye mad 5-8 gange og hver gang han ikke vil have det, skal han have noget andet?? Hvad gør I??Hjælp...
Hejsa 
Hvor gammel er din dreng?
Anton har den sidste måneds tid fået al mad (på nær havregrøden om morgenen) som "finger-mad" for han ville slet ikke have skeen i munden og kom der endelig noget ind, kom det lige så hurtigt ud med en bræklyd og hosten
men efter vi er begyndt på "finger-mad" spiser han på livet løs...!
Han får havregrød til morgenmad, flaske formiddag, rugbrød (+ diverse grønt) til frokost, flaske eftermiddag og "fingermad" af kød og grøntsager til aften (nogle gange grød) - og så får han en flaske inden han bliver puttet 
SP har hjulpet mig med at få hans dag i rutine, så hvis ikke han spiser så meget til et måltid, jamen så får han ikke andet - "for han dør jo ikke af sult før næste måltid, han er bare mere sulten" og 7-9-13, det virker SUPER GODT...! I starten spiste han ikke særlig meget af de måltider, der ikke var MME, men han øger mængden dag for dag 
Det har også resulteret i en dreng, der ikke længere vågner og er sulten om natten 

(det var faktisk, der var årsagen til at jeg søgte hjælp hos SP, for jeg orkede ikke natteroderiet mere)
Katja
Anmeld