Hvor tidligt pasning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

Turtles

Vores søn var 4 mdr første gang.
Han blev passet hos farmor og farfar, fra kl 14 Løredag til kl 12 Søndag.
Vi skulle til bryllup.

Han har siden overnattet hos dem 3-5 gange så vi kunne få en fri aften og de kunne hygge med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

chael

Anonym skriver:

Mange tak for jeres svar, jeg ville bare vide om det var for tidligt og lade sin baby på et par måneder passet. vores dreng har kolik og vi kunne godt bruge noget kæreste tid her hjemme.

Når et barn har kolik, så ville jeg Med den fulde forståelse kunne forstå at man trænger til en pause.

Så får i også en mulighed for at lade overkuddet op.

Har aldrig selv prøvet kolik barn, men har flere vennepar det har oplevet det og de har også haft brug for et pusterum.

Så afsted med dig/jer, så i kan få et pusterum

Og hav ikke dårlig samvittighed. Det er godt at kunne se at man trænger til en pause og får hjælp

*Camilla 17+3

Anmeld

23. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hej.
Hvor gammel var jeres baby første gang i havde ham/hende passet ude?
Hvor længe blev babyen passet?
Hvad lavede i?

Ved den ældste var han 10 mdr. da ammede jeg ikke mere og var bare ude og spise og i biffen, det tog ved tre timer...det var første gang uden mor og far ved barnet, og hvor det blev passet...jeg var ikek klar før.

Ved søn nummer to var han 5 uger gammel Da var han hos sin farmor og farfar i 4 timer fordi vi holdt nytårsfest for 25 mennesker og det var ret så bøvlet at skulle stå for det med et spædbarn på armen...så de tog ham de timer, det var dog ikke meningen men vi ringede efter dem.. det havde de sagt vi kunne..

Den yngste kan jeg ikke huske det....når der er tre børn, så tror jeg aldrig barn eller mor synes det er så hårdt, for der er jo brødrene med som regel.

Jeg har også rejst på ferie uden børn...og jeg nyder de dage jeg er børnefri.

Anmeld

23. april 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Alexander var 6 dage,og det var vel 1 lille times tid.Vi havde været indlagt pga. for tidlig fødsel og kejsersnit,og vi skulle BARE have handlet noget mad.Det blev nemlig lidt akut

Mormor sad hos ham,og det værste i den situation var nok,at jeg IKKE kan anbefale at løbe rundt i Bilka 6 dage efter et kejsersnit.Mand,jeg var ved at besvime til sidst

Anmeld

23. april 2011

Henriette1973

Mine forældre passede Maja da hun var 4 måneder i omkring 4 timer, hvor jeg var til polteaben og hendes far var på arbejde. Og jeg synes det var et helvede at undvære hende...

Anmeld

23. april 2011

4kløver

Det er første gang i dag at hun skal passes og hun er ca 18 måneder. Vi skal til fødselsdag her til aften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.