Hvor tidligt pasning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

NinaNymannMadsen

asta var ca 3 mdr første gang og hun blev passet i 2-3 timer.. vi var uge og spise.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar, jeg ville bare vide om det var for tidligt og lade sin baby på et par måneder passet. vores dreng har kolik og vi kunne godt bruge noget kæreste tid her hjemme.

Anmeld

23. april 2011

LR85

fik min kollega og mor til a gå en tur med den lille et par timer en gang imellem fra han var helt lille, altså ca en måned gammel.

Anmeld

23. april 2011

mybaby-girl

Oliver er født d. 29 okt 2010, og allerede midt i nov 2010, hvad evi bestilt biograf billetter, og der blev han passet hos bedstemor og bedstefar, i et par timer ..

Ellers havde vi vores første rigtig aften, hvor vi var til sølvbryllup i onsdags, ca . fra kl. 17:30 - 00:45 .. Det var hjemme hos os selv .. Men imorgen søndag skal han overnatte hos mormor for første gang, da jeg trænger til at få sovet ud

Er lidt spændt !!!

Anmeld

23. april 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Hej.
Hvor gammel var jeres baby første gang i havde ham/hende passet ude?
Hvor længe blev babyen passet?
Hvad lavede i?

Første gang Julie blev passet, var påsken 2009 og hun er fra Februar 2009... Kæresten og jeg var blevet syge om morgen, med opkast og tynd mave.... 

Vi var så skidte at vi ikke kunne tage os af Julie... Så vi ringede til et ældre par længere nede af vejen, de tog hele den dag fra om morgen til om aften, så vi kunne få sovet og få styr på opkast osv... 

Anmeld

23. april 2011

Koen.

Lærke var 8 uger gammel første gang, ikke med min gode vilje, men fik skoldkopper og 40-41 i feber så kunne ikke tage vare på hende, så hendes moster og onkel passede hende og det gik super

Anmeld

23. april 2011

Topp

Liva var 1 dag gammel da min mor passede hende 1 time - da jeg skulle til møde.

Ellers er hun blevet passet 1,5 time da jeg var i statsforvaltningen - der gik en rundt med hende - og kunne ringe hvis der blev noget.

Liva kan ikke passes ude i længere tid - da hun KUN vil have mad ved mig - selv om jeg godt kunne have brugt det da hun havde kolik - men jeg klarede det da... Man har flere resurcer end man tror når man er alenemor - og der IKK er nogle til lige at tage over

Anmeld

23. april 2011

NoName

Mor til Frederic skriver:

har stemt blankt...

Vores started i dp som 8 mdr og hun er den eneste der passer vores søn. 

Ellers aldrig blevet passet ude ellers.

Han er idag 2,7 år

Haps, indtil videre det samme her, hun er dog kun 9 mdr. Men der vil jo komme dage hvor det kan blive nødventigt at få hende passet. Men den tid den sorg.

Anmeld

23. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej.
Hvor gammel var jeres baby første gang i havde ham/hende passet ude?
Hvor længe blev babyen passet?
Hvad lavede i?

Mine er ikke blevet decideret passet ude af andre, før de var mindst et halvt år, og så har det været bedsteforældrene, der har klaret det.
Før den tid har det været bedsteforældre, der kom i huset og passede dem et nogle timer, hvis vi fx trængte til en tur i biffen eller skulle noget kortvarigt.
Overnatte ude har ikke været før de var omkring 8-10 mdr gamle, og så har det igen kun været hos bedsteforældre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. april 2011

Mette+Mathias

Mathias var 3 uger, og jeg skulle til hudlægen med storesøster. Far var på arbejde, så han hyggede sig hos mormor.

Til gengæld var han 4½ (år) før han sov ude (uden mor/far) første gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.