Hvor tidligt pasning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tidligt havde i jeres baby/barn passet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.123 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Anonym trådstarter

Hej.
Hvor gammel var jeres baby første gang i havde ham/hende passet ude?
Hvor længe blev babyen passet?
Hvad lavede i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej.
Hvad lavede i?

Første gang Oscar blev passet var hos hans farmor .. Det var nogle timer .. Vi var rigtig trætte og skulle hvile os .. Det var gået rigtig godt ..

Anmeld

19. april 2011

Ryberg

Lasse blev passet herhjemme af min moster da han var 4 måneder da vi skulle til U2 koncert og vi kom så hjem samme aften/nat...

og ellers er han ikke blevet passet.. og han er snart 1 år....

Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg ingen pasnings muligheder har!

Anmeld

19. april 2011

Nettemor

vores dreng var 6 mdr og vi skulle til bryllup. og det var hos bedtemor og bedstefar. jeg var hjemme flere gange fordi det ikke gik ret godt (og han blev stadig ammet lidt) så det var lidt noget rod. men der var heldigvis ikke mere en 2 min hjem. og vi havde ham selv om natten.

nu er han 13 mdr og er blevet passet en gang siden med overnatning igen hos bedsteforældrene og det gik fantatisk godt.

i mellem de 2 gange er han kun blevet passet et par timer og da han begyndte i dp

Anmeld

19. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Hej.
Hvad lavede i?

har stemt blankt...

Vores started i dp som 8 mdr og hun er den eneste der passer vores søn. 

Ellers aldrig blevet passet ude ellers.

Han er idag 2,7 år

Anmeld

19. april 2011

Lunae

Anonym skriver:

Hej.
Hvad lavede i?

Min datter var ca 3 mdr første gang hun blev passet! Kæresten og jeg var i biffen i et par timer en eftermiddag

Hun er nu 7,5 mdr og har endnu ikke været passet med overnatning!

Anmeld

19. april 2011

Maja_4000

Caroline var kun 1½ måned .. Vi var så "heldige" , at hun skreg rigtig meget de første 3 måneder .. Så mine forældre tvang os nærmest ud og spise og i biografen , så vi kunne få lidt til sammen .. Hun blev passet i 3 timer - Af mine forældre :b

Anmeld

19. april 2011

B&J

Min mor passede min dreng første gang da han var 1år og nogle uger, vi har ikke haft behov noget før og hun har så haft ham når vores dagpleje mor fejler noget men det er jo kun for nogle timer. men det tæller måske også

Anmeld

19. april 2011

grinbidderen

vores søn blev passet første gang da han var ca 3 mdr da vi skulle til julefrokost med mandens arbejde, men var kun væk nogen få timer da sønnens faster, syntes han var små syg, men da vi hentede ham var der heldigvis ikke noget.

Anmeld

19. april 2011

Chr.Kristiansen

Josephine var 1 måned gammel da Farmor havde hende et par timer så vi kunne gå på cafe og drikke en kop kaffe/the. Der var ingen problemer...

3 måneder gammel sov hun hos farmor og faster første gang og det var der heller intet problem i. Vi er så heldige at Josephine ser sin farmor og faster rigtig rigtig tit, både hos dem og hos os. Så hun kender dem jo godt og selvom jeg selvfølgelig savner hende og har det lidt svært når natten falder på, så hygger hun sig når hun bliver passet. -Og så gør det jo underværker for parforholdet når man får lidt "kæreste-tid".

Nu er prinsessen knap 5 måneder og om en lille måneds tid skal hun på "ferie" hos farmor i 2 dage! Må indrømme at jeg er lidt betænkelig, men hun klarer det jo fint når hun er ude og der har aldrig været noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.