Hej piger!
Blev lige nysgerrig efter at høre jer hvor lang tid der gik fra i mødten THE guy og til i så blev gravide 
Jeg bor sammen med min kæreste nu og vi har været sammen i ca. 1½ år
-Nåh ja og vi er UADSKILLELIGE!
Men (som resultat af skilmisseforældre) så er jeg forholdvist tilbageholdende selvom jeg glæder mig til vi skal ha' børn...
Hva' synes i?
Mig og min kæreste er klar men det er som om det ligger lidt i kortene at man liiige venter så omgivelserne (familien!) kan følge med etc...
Og til sidst: Havde i kriterier der skulle opfylles inden PB? Hus, bil, uddannelse etc???
HÅBER I vil svare! Er så nysgerrig... og skruk hæh

Jeg synes i skal springe ud i det, hvis i føler jer klar 
Jeg selv blev planlagt gravid da jeg var 21, jeg er snart færdig med min bachelor, så jeg var godt i gang da jeg blev gravid, hvilket var vigtigt for mig.
Idag er jeg snart 23, min datter er lige fyldt 1 år og jeg er stadig sammen med faderen, som er 25. Jeg er tilbage på studiet, og nyder de friheder det giver at være studerende når man har barn, så fra mig af er det en klar anbefaling. vi havde forresten også været sammen 1 1/2 år da vi startede PB.
Som sådan havde vi ikke kriterier, udover vi begge gerne skulle være i gang med vores uddannelser inden vi startede også skulle vi have en god opsparing, så vores lille trold kunne få lige de ting vi gerne ville til hende. Vi bor i hus, dog lejet, og det var også en beslutning vi tog, så vi ved vi har ro og stabilitet i vores hverdag for alles skyld. Så hvis i har styr på økonomi og bolig så synes jeg bare i skal gå i gang.
Anmeld