Anonym skriver:
Ihh en sød historie
Og er i stadig sammen og lykkelige osv?
Jeg ER sikker på han er den rette, men jeg er lige gået i gang med uddannelse (bachelor) så tænker at jeg måske skulle vente? ÅH men det er så fristende at få en bebs
1: HAN er færdigudd. 2: vi bor sammen og er SÅ forelskede 3: jeg har det endda sådan (med min skilsmissebarns-skepsis) at HVIS vi gik fra hinanden med et barn imellem os, så VED jeg at vi er så "fornuftige" og rolige typer at der ikke ville gå krig i den.
Vi har aldrig haft et skænderi... vi snakker om ALT og diskuterer meget, men vi har aldrig været sure på hinanden 
Det er vi ja
har ingenting fortrudt.
så synes jeg da bare at i skal kaste jer ud i det
- altså, min mand og jeg har haft store skænderi'er, og næsten været ved at gå fra hinanden - men, så har vi snakkede om tingene og fundet på en løsning. efter 1½ år, kender man jo ikke hinanden 110% - og tingene ændre sig jo ligeså snart man for et barn - forstået på den måde, at så er der pludselig en lille en som kræver enormt meget, også kan det godt være lidt stressene for forholdet, ihvertfald i vores tilfælde.
- på en måde tror jeg du vil være glad for at afsluttte udd. før procjekt baby - men, igen. hvis i virkelig vil ha' et barn. så kom igang

Anmeld