Kriterier eller bare... GO! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.537 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Anonym trådstarter

Hej piger!

Blev lige nysgerrig efter at høre jer hvor lang tid der gik fra i mødten THE guy og til i så blev gravide

Jeg bor sammen med min kæreste nu og vi har været sammen i ca. 1½ år -Nåh ja og vi er UADSKILLELIGE! Men (som resultat af skilmisseforældre) så er jeg forholdvist tilbageholdende selvom jeg glæder mig til vi skal ha' børn...

Hva' synes i? Mig og min kæreste er klar men det er som om det ligger lidt i kortene at man liiige venter så omgivelserne (familien!) kan følge med etc...

Og til sidst: Havde i kriterier der skulle opfylles inden PB? Hus, bil, uddannelse etc???

HÅBER I vil svare! Er så nysgerrig... og skruk hæh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

MaliksMor

Anonym skriver:

Hej piger!

Blev lige nysgerrig efter at høre jer hvor lang tid der gik fra i mødten THE guy og til i så blev gravide

Jeg bor sammen med min kæreste nu og vi har været sammen i ca. 1½ år -Nåh ja og vi er UADSKILLELIGE! Men (som resultat af skilmisseforældre) så er jeg forholdvist tilbageholdende selvom jeg glæder mig til vi skal ha' børn...

Hva' synes i? Mig og min kæreste er klar men det er som om det ligger lidt i kortene at man liiige venter så omgivelserne (familien!) kan følge med etc...

Og til sidst: Havde i kriterier der skulle opfylles inden PB? Hus, bil, uddannelse etc???

hmmmmmmmm..

jeg mødte min mand, da jeg var 14 - blev gravid da jeg var 16 (ikke planlagt) og nu har vi en søn, som fylder 1 år, på søndag.

Hvis du virkelig føler han er den rette, så synes jeg ikke i skal vente - så spring ud i det

Jeg har kun 9 klasse afg. og hvis man har planer om at tag en udd. synes jeg klart man skal få den færdig inden - procjekt baby. Men, igen - det jo din egen beslutning om du vil tage en udd. med barn eller uden.

Bil/Hus osv. Kan jeg ikke se er nødvendigt for at få et barn, lejebolig er ligeså fint - og der er både bus og tog he he..

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

CamillaRH skriver:

hmmmmmmmm..

jeg mødte min mand, da jeg var 14 - blev gravid da jeg var 16 (ikke planlagt) og nu har vi en søn, som fylder 1 år, på søndag.

Hvis du virkelig føler han er den rette, så synes jeg ikke i skal vente - så spring ud i det

Jeg har kun 9 klasse afg. og hvis man har planer om at tag en udd. synes jeg klart man skal få den færdig inden - procjekt baby. Men, igen - det jo din egen beslutning om du vil tage en udd. med barn eller uden.

Bil/Hus osv. Kan jeg ikke se er nødvendigt for at få et barn, lejebolig er ligeså fint - og der er både bus og tog he he..

Ihh en sød historie Og er i stadig sammen og lykkelige osv?

Jeg ER sikker på han er den rette, men jeg er lige gået i gang med uddannelse (bachelor) så tænker at jeg måske skulle vente? ÅH men det er så fristende at få en bebs 1: HAN er færdigudd. 2: vi bor sammen og er SÅ forelskede 3: jeg har det endda sådan (med min skilsmissebarns-skepsis) at HVIS vi gik fra hinanden med et barn imellem os, så VED jeg at vi er så "fornuftige" og rolige typer at der ikke ville gå krig i den.

Vi har aldrig haft et skænderi... vi snakker om ALT og diskuterer meget, men vi har aldrig været sure på hinanden

Anmeld

19. april 2011

MaliksMor

Anonym skriver:

Ihh en sød historie Og er i stadig sammen og lykkelige osv?

Jeg ER sikker på han er den rette, men jeg er lige gået i gang med uddannelse (bachelor) så tænker at jeg måske skulle vente? ÅH men det er så fristende at få en bebs 1: HAN er færdigudd. 2: vi bor sammen og er SÅ forelskede 3: jeg har det endda sådan (med min skilsmissebarns-skepsis) at HVIS vi gik fra hinanden med et barn imellem os, så VED jeg at vi er så "fornuftige" og rolige typer at der ikke ville gå krig i den.

Vi har aldrig haft et skænderi... vi snakker om ALT og diskuterer meget, men vi har aldrig været sure på hinanden

Det er vi ja har ingenting fortrudt.

så synes jeg da bare at i skal kaste jer ud i det

- altså, min mand og jeg har haft store skænderi'er, og næsten været ved at gå fra hinanden - men, så har vi snakkede om tingene og fundet på en løsning. efter 1½ år, kender man jo ikke hinanden 110% - og tingene ændre sig jo ligeså snart man for et barn - forstået på den måde, at så er der pludselig en lille en som kræver enormt meget, også kan det godt være lidt stressene for forholdet, ihvertfald i vores tilfælde.

- på en måde tror jeg du vil være glad for at afsluttte udd. før procjekt baby - men, igen. hvis i virkelig vil ha' et barn. så kom igang

Anmeld

19. april 2011

Mig med maven

Mine kriterier er og vil altid være, at man skulle kunne forsørge sig selv og sit barn. Om man gør det via et job, der kræver en uddannelse eller ej, det er fint med mig, bare man er glad for det man laver.

Vi var dog begge færdig uddannet, og havde bolig og bil, men det gør os ikke til bedre forældre, det gør bare det økonomiske lidt nemmere!

Held og lykke med det hele.

Anmeld

19. april 2011

TbCp

Vi havde været sammen i ti mdr. da vi startede projekt baby

Anmeld

19. april 2011

Corn

Vi mødte hinanden da jeg bare IKKE skulle have en kæreste

Så han flyttede ind til mig, så fik vi bolig sammen og så købte vi hus, som vi overtog på vores 3 års dag, og så kom børnene ellers bare, som vi synes det passede

Så blev gravid efter knap 3 år sammen og til sommer har vi været sammen 10 år. Har til den tid tre børn på 6 år, 4 år og 1 år

Anmeld

9. maj 2011

grøn · ært

Ligesom Corn mødte jeg min eneste ene, da jeg bare IKKE skulle have nogen kæreste. Men han viste sig bare gang på gang at være manden jeg manglede i mit liv og nu bor vi i en 3,5-værelses lejlighed i Silkeborg, 1,5 år efter han inviterede mig på date første gang Vi har snakket om børn, siden vi fandt sammen og projektet er nu for alvor igang Udover, at jeg absolut ikke skulle have kæreste i nov./dec. 2009, så har der aldrig siden været nogen tvivl om, at vi to er skabt for hinanden, til for den anden og vil være sammen altid  Nu skal familien udvides og vi glæder os sådan!!

Jeg har følt det var mærkeligt at starte projekt-baby så tidligt, men efter at have surfet rundt på nettet og fundet andre ligende historier, kan jeg slet ikke se noget forkert i det mere. Vi elsker jo hinanden så højt!  

Anmeld

9. maj 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej piger!

Vi har været weekend kærester siden jeg var 13, men han synes jeg var for ung så han ville ikke noget fast

Da jeg blev 16 var jeg åbenbart gammel nok, nu har vi været sammen over 7 år, boet sammen i 6 et halvt år.

Vi begyndte på BP i marts.

Vores kriterier var at vi begge har udd. Kan forsørge os selv, og have en pæn opsparing grundet jeg er selvstændig og selv kommer til at betale en del af min barsel.

Nu glæder vi os bare til det sker, jeg elsker ham 100 gange mere idag end for 6 år siden

Anmeld

9. maj 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg havde været sammen med min kæreste i ca 1 års tid inden vi startede PB  Vi havde været sammen før - og kendt hinanden i 11 år  

Jeg havde som sådan ikke nogle kriterier inden vi startede på PB - jeg havde det jeg skulle bruge = udd. og fast job 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.