Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Man kan oxo prøve at ligge et tungt tæppe ind i dynens betræk ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
merle2010 skriver: jamen hvis du vil, må du godt låne min.. men den er jo meget stor.. nok for stor til dine små piger.. kan godt forstå du er ved at være desperat.. det er da osse utroligt at de ikke sover igennem.. merle sover igennem hver evig eneste nat.. og det er SKØNT har prøvet at putte merle med min kugledyne, og hun vågnede næste morgen samme sted som da jeg lagde hende.. hehe.. ellers plejer hun at ligge helt omvendt i sengen..
jamen hvis du vil, må du godt låne min.. men den er jo meget stor.. nok for stor til dine små piger.. kan godt forstå du er ved at være desperat.. det er da osse utroligt at de ikke sover igennem.. merle sover igennem hver evig eneste nat.. og det er SKØNT har prøvet at putte merle med min kugledyne, og hun vågnede næste morgen samme sted som da jeg lagde hende.. hehe.. ellers plejer hun at ligge helt omvendt i sengen..
Tak det var sødt af dig men tænker den bliver for tung. Jeg ringer til ergo i morgen og hører om hun har nogen man kan afprøve
mortilflere skriver: Jas prøv hende Alberte har oxo en speciel bund i hendes seng , hun sover kun ca 10 - 12 nætter om mdr
Jas prøv hende
Alberte har oxo en speciel bund i hendes seng , hun sover kun ca 10 - 12 nætter om mdr
Puuuuhaaa det lyder alt alt for hårdt!!!
mortilflere skriver: Man kan oxo prøve at ligge et tungt tæppe ind i dynens betræk ..
Det har jeg prøvet for ca 1 år siden med den ældste men hun vågnede hele tiden og sage det var for varmt og så sparkede hun dynen af. Så var vi jo tilbage til udgangspunktet.
lisbeth2910 skriver: Tak det var sødt af dig men tænker den bliver for tung. Jeg ringer til ergo i morgen og hører om hun har nogen man kan afprøve
jamen det var da så lidt men ja den vejer godt 7 kg, så den er ret tung.. men den er dejlig.. det giver en helt anden ro når man sover med kugledyne..
Så vidt jeg ved kan man kun få bevilliget en kugledyne af komunen hvis man har en diagnose.Jeg har en kugledyne og en kædedyne fordi jeg har adhd.
hc=k skriver: Så vidt jeg ved kan man kun få bevilliget en kugledyne af komunen hvis man har en diagnose.Jeg har en kugledyne og en kædedyne fordi jeg har adhd.
Ja regnede heller ikke med at få bevilliget noget, ville bare vide hvor jeg kan låne/leje en billigt
lisbeth2910 skriver: Ja regnede heller ikke med at få bevilliget noget, ville bare vide hvor jeg kan låne/leje en billigt
Du kan prøve at google det.Der er en masse forskellige slags, der er kugledynen som du kender, men der er også andre ting som kan hjælpe.KugledynenKædedyneKastanjedyne
Prøv dig frem
lisbeth2910 skriver: Puuuuhaaa det lyder alt alt for hårdt!!!
Det er bare sådan det er
Jeg troede heller ikke man kunne leve med dette , men det kan man
Alberte har flere handicap dette er bare 1 , hun er som hun er , men hun er vores
Det passer så ikke , Alberte har ingen diganose ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128