Kugledyne - junior størrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

merle2010

lisbeth2910 skriver:

Hvor finder jeg sådan 2 hvis jeg ikke vil betale over 1000 kr x 2 børn for 3 mdr leje og ikke vil købe 2 af slagsen hvis nu det ikke virker????

vil du prøve den til dine børn?? må jeg spørge hvorfor?? jeg har altså en kugledyne, men det er en voksendyne.. har lånt den af en hjælpemiddelcentral... har haft den i 2 år nu, og skal bare aflevere den tilbage når jeg engang er sikker på  at jeg ikke skal bruge den mere.. den virker rigtig godt på mig.. men er MEGET tung.. og det er svært at vende sig i sengen og sådan, men det vænner man sig hurtigt til.. jeg elsker min kugledyne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

LISBETH:-)

mortilflere skriver:

Ja

Hvem er det der siger dit barn har brug for en ?? for så kan de oxo lave en udtagelse til kommunen om det (nemmere igennem )

Vi blev henvist til den igennem den ergo der kom og trænende med mig og Alberte 3 x om ugen i starten.

MIG hæ hæ har ikke været nogen steder hvor jeg har fortalt hvor dårligt begge mine børn sover. Så jeg er bare desperat og kom til at tænke på at det er det eneste jeg ikke har prøvet. Den ældste er snart 4 år så tro mig jeg har forsøgt MEGET!

Har været hos ergo en enkelt gang med den mindste (pga noget andet) måske jeg lige skulle ringe til hende i morgen og hører om hun har nogen man kan leje billigere end dem jeg kan finde på nettet.

Anmeld

18. april 2011

Shibby

Jeg lure lige med.. Vil gerne ha en til Mikkel..Og migselv! Hvordan laver man det selv??

Anmeld

18. april 2011

merle2010 skriver:

vil du prøve den til dine børn?? må jeg spørge hvorfor?? jeg har altså en kugledyne, men det er en voksendyne.. har lånt den af en hjælpemiddelcentral... har haft den i 2 år nu, og skal bare aflevere den tilbage når jeg engang er sikker på  at jeg ikke skal bruge den mere.. den virker rigtig godt på mig.. men er MEGET tung.. og det er svært at vende sig i sengen og sådan, men det vænner man sig hurtigt til.. jeg elsker min kugledyne

Fordi de er vågne hele tiden og sover ekstremt uroligt. Amalie vågner i den forkerte ende af sengen hver morgen. og Elina er vågen op til 12 gange HVER nat. Jeg er bare ved og være desperat og meget træt. En fra min mødregruppe har et barn der sover uroligt engang imellem og hun har købt en og nu sover hendes barn igennem hver nat. Så var det jeg tænkte at det bliver jeg altså nødtil og prøve. Men vil ikke købe en til x antal 1000 kr hvis nu det ikke har nogen effekt.

Anmeld

18. april 2011

merle2010

på dba.dk er der en juniorkugledyne til salg for 900 kr det er billigt...

Anmeld

18. april 2011

tochri

Jeg har lånt en kuglepude til trip trap til min dreng på 2½, han havde rigtig svært/kunne ikke sidde stille. Efter puden er kommet på sidder han så stille og pænt og spiser mm. skønt, giver en helt anden ro omkring middagsbordet.

Anmeld

18. april 2011

merle2010 skriver:

på dba.dk er der en juniorkugledyne til salg for 900 kr det er billigt...

Ja men ikke hvis nu at det slet ikke fungere  Vil gerne afprøve det først inden jeg invistere

Anmeld

18. april 2011

tochri skriver:

Jeg har lånt en kuglepude til trip trap til min dreng på 2½, han havde rigtig svært/kunne ikke sidde stille. Efter puden er kommet på sidder han så stille og pænt og spiser mm. skønt, giver en helt anden ro omkring middagsbordet.

Jeg arbejder i en special klasse hvor de alle fik sådan en pude på deres stol og de blev også meget mere rolige!

Anmeld

18. april 2011

mortilflere

Jas prøv hende

Alberte har oxo en speciel bund i hendes seng , hun sover kun ca 10 - 12 nætter om mdr

Anmeld

18. april 2011

merle2010

lisbeth2910 skriver:

Fordi de er vågne hele tiden og sover ekstremt uroligt. Amalie vågner i den forkerte ende af sengen hver morgen. og Elina er vågen op til 12 gange HVER nat. Jeg er bare ved og være desperat og meget træt. En fra min mødregruppe har et barn der sover uroligt engang imellem og hun har købt en og nu sover hendes barn igennem hver nat. Så var det jeg tænkte at det bliver jeg altså nødtil og prøve. Men vil ikke købe en til x antal 1000 kr hvis nu det ikke har nogen effekt.

jamen hvis du vil, må du godt låne min.. men den er jo meget stor.. nok for stor til dine små piger.. kan godt forstå du er ved at være desperat.. det er da osse utroligt at de ikke sover igennem.. merle sover igennem hver evig eneste nat.. og det er SKØNT har prøvet at putte merle med min kugledyne, og hun vågnede næste morgen samme sted som da jeg lagde hende.. hehe.. ellers plejer hun at ligge helt omvendt i sengen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.