Kugledyne - junior størrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

LISBETH:-)

Sille-pigen skriver:

Jeg har en til salg

Jo tak men vil ikke købe før jeg har afprøvet om det virker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Tak for alle jeres svar.

Har været i kontakt med den ergo jeg tidligere har været hos, hun havde desværre ikke nogen hun kunnne låne ud, og heller ingen ideer om hvor jeg kunne få en andet end hjælpemiddelcentralen og der skulle jeg søge osv. Meget omstændigt.

Hun oplyste mig så omkring kædedynen der skulle være samme princip og gav mig en mail adresse hvor jeg kunne skrive at jeg var interesseret i at prøve en.

De svarede tilbage samme dag at jeg kunne låne en gratis i 14 dage og så derefter tage stilling til om jeg så ville købe en, leje en eller det ikke virker. Eneste udgift er retur porto efter de 14 dage. Det er da bare super service. Så nu ser jeg frem til at den kommer efter påske og vi kan få den afprøvet.

Mail adressen var

tsb@zibo.dk

Anmeld

21. april 2011

tochri skriver:

Så kan du lige høre om du ikke kan låne en pude til mig nu du er igang

Det havde hun desværre ikke, hun mente man skulle søge gennem hjælpemiddelcentralen, men det skulle være lidt omstændigt og formuleringen skulle være meget klar ellers får man afslag,

Anmeld

21. april 2011

A.

lisbeth2910 skriver:

Hvor finder jeg sådan 2 hvis jeg ikke vil betale over 1000 kr x 2 børn for 3 mdr leje og ikke vil købe 2 af slagsen hvis nu det ikke virker????

hejsa har ikke selv prøvet dem men har kun hørt at den virker..

meen du behøver ikke købe dem du kan leje en eller får en igennem fysioterapeuten hvis i har en tilknyttet til jer eller igennem jeres læge som kan skrive til kommunen og så kan de bevile en at afhæng hvorfor i skal bruge den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.