kosttilskud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.825 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Carl-Emil's mor

Halløj søde baby mennesker

Herhjemme er projekt baby jo igang, og og og og der er en del delte meninger vedrørende om man bør spise kosttilskud eller ej.. Herhjemme bliver jeg "stoppet" ned "Baby me now" for at gøre alle chancer bedre..

MEN

Hvad er din holdning til kosttilskud??

Hvilke vil du klart anbefale andre at bruge?

Go Påske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

CecilieLM

Jeg kigger lige med fra sidelinien

Held og lykke med projekt baby

Anmeld

18. april 2011

Filippa & Liva

Det anbefales at tage Gravitamin (folsyre) allerede fra man planlægger at blive gravid, så dem tog jeg..

Anmeld

18. april 2011

mette-mus

Det tog lang tid for os at blive gravide, vi havde prøvet i et år.

1. januar optimerede jeg så min kost rigtig meget og tog store doser af zink, selen og Q10 samt alm. anbefalet dosis af Baby-Me-Now og så var der altså bonus i 2. cyklus og er nu 5+4.

Kan jo ikke med 100% sige at det var DET der gjorde det, men fik det meget bedre, mere energi, lækker hud etc. og begge mineraler + Q10 har jo hver for sig en del at sige i det hormonelle område..

Men jeg tror ikke på kosttilskud uden at man kigger sin diæt ordentligt i sømmene..

Anmeld

18. april 2011

mette-mus

Hov! Jeg tog også "Vitex Agnus Castus"

Anmeld

18. april 2011

Frøken J.

Shalmi skriver:

Herhjemme er projekt baby jo igang, og og og og der er en del delte meninger vedrørende om man bør spise kosttilskud eller ej.. Herhjemme bliver jeg "stoppet" ned "Baby me now" for at gøre alle chancer bedre..

MEN

Go Påske

Jeg tror ikke kosttilskud kan øge chancen for graviditet, men til gengæld er de vigtige ift. fosterets udvikling. Især folsyre, som kan modvirke adskillige defekter hos barnet. I det hele taget er det godt at sørge for, at kroppen får den rette mængde vitaminer og mineraler

Anmeld

19. april 2011

Carl-Emil's mor

mette-mus skriver:

Det tog lang tid for os at blive gravide, vi havde prøvet i et år.

1. januar optimerede jeg så min kost rigtig meget og tog store doser af zink, selen og Q10 samt alm. anbefalet dosis af Baby-Me-Now og så var der altså bonus i 2. cyklus og er nu 5+4.

Kan jo ikke med 100% sige at det var DET der gjorde det, men fik det meget bedre, mere energi, lækker hud etc. og begge mineraler + Q10 har jo hver for sig en del at sige i det hormonelle område..

Men jeg tror ikke på kosttilskud uden at man kigger sin diæt ordentligt i sømmene..

Er netop det som der er svært når resten af ens kost køre efter bogen.. Det eneste der ikke "kører" for tiden er træning efter påkørsel i september.. men burde jo som sådan ikke have en betydning...

Anmeld

19. april 2011

SpunkenJo

19. april 2011

CmarianN

Shalmi skriver:

MEN

Go Påske

Jeg tager gravitamin - det har lægen anbefalet... Men det er også det eneste! 

Ja og så selvfølgelig de piller jeg får i forbindelse med min behandling (Metformin og Pergotime) 

Pøj pøj 

Anmeld

19. april 2011

Carl-Emil's mor

Og tusind tak for svar til alle jer der har svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.