Tips...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. april 2011

Mathilde1987

Hey derude...  

Nu har mig og manden godt nok ikke prøvet i så lang tid men...

Har i nogle gode tips til hvordan man bedst bliver gravid...

Ville være dejligt med nogle tips og gode idér...

Hilsen en skruk ung kvinde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

ZamanogDania

Man skal bare nyde hinanden og hop i sengen. Det er mit råd. Det kan hurtig blive kedelig hvis man tænker på det hele tiden( kender det godt, har selv været ud for det)
Det skal nok komme, bare hav tålmodig også hav masser af sex

Anmeld

14. april 2011

Mathilde1987

Sikke et dejlig råd..

Du kan tro vi nyder hinanden... Men i sidste måned var jeg ude for en abort uden for livmoren.. Og var en halvanden måned henne..

Hvad hvis det sker igen..??

Anmeld

14. april 2011

miss freja

Mathilde1987 skriver:

Hey derude...  

Nu har mig og manden godt nok ikke prøvet i så lang tid men...

Har i nogle gode tips til hvordan man bedst bliver gravid...

Ville være dejligt med nogle tips og gode idér...

Hilsen en skruk ung kvinde...

Altså jeg hørte da vi forsøgte at blive gravide, at det var godt hvis manden begyndte at tage zink tilskud (piller). Så det begyndte min kæreste på, og han tog dem i en måned, også var jeg gravid. Ved ikke om det var zink pillerne der virkede eller om det var sket alligevel

Vi var tre måneder om at blive gravide, efter jeg smed mine p-piller. Hvor længe har I forsøgt?

Anmeld

14. april 2011

Rockertand

Mathilde1987 skriver:

Sikke et dejlig råd..

Du kan tro vi nyder hinanden... Men i sidste måned var jeg ude for en abort uden for livmoren.. Og var en halvanden måned henne..

Hvad hvis det sker igen..??

Det handler jo i bund og grund om biologi og fertilitet, og om de rette betingelser er til stede for en sund, levedygtig graviditet - de fleste af faktorerne kan I ikke selv påvirke.

Nu skriver du, at du havde en graviditet udenfor livmoderen (GUL), der blev opdaget, da du var 1½ måned henne - hvordan blev det opdaget og blev du opereret?

Hvis du har haft en GUL, så er risikoen meget højere for, at det sker igen, da der så er faktorer, der gør, at ægget vælger at sætte sig tidligere på rejsen til livmoderen - men af samme grund tilbydes man tidlig skanning for at sikre, at anlægget til graviditeten udvikles i livmoderen.

Anmeld

14. april 2011

Mathilde1987

Rockertand skriver:

Det handler jo i bund og grund om biologi og fertilitet, og om de rette betingelser er til stede for en sund, levedygtig graviditet - de fleste af faktorerne kan I ikke selv påvirke.

Nu skriver du, at du havde en graviditet udenfor livmoderen (GUL), der blev opdaget, da du var 1½ måned henne - hvordan blev det opdaget og blev du opereret?

Hvis du har haft en GUL, så er risikoen meget højere for, at det sker igen, da der så er faktorer, der gør, at ægget vælger at sætte sig tidligere på rejsen til livmoderen - men af samme grund tilbydes man tidlig skanning for at sikre, at anlægget til graviditeten udvikles i livmoderen.

Det der med aborten uden for livmoren.. Der blev jeg scannet uden vendig og inden vendig.. og fik taget blodprøver...

Anmeld

14. april 2011

Mathilde1987

miss freja skriver:

Altså jeg hørte da vi forsøgte at blive gravide, at det var godt hvis manden begyndte at tage zink tilskud (piller). Så det begyndte min kæreste på, og han tog dem i en måned, også var jeg gravid. Ved ikke om det var zink pillerne der virkede eller om det var sket alligevel

Vi var tre måneder om at blive gravide, efter jeg smed mine p-piller. Hvor længe har I forsøgt?

Vi har kun forsøgt i et halvt år..så der er tid endnu..

Anmeld

14. april 2011

Anonym

Har lige købt mig fattig i kosttilskud for at sikre os vores kroppe er klar til at levere en baby. Vi er ike gået igang endnu, men snart....

Zink og selen til manden samme med gerimax

Ovarium, kelpasan, C, D, og folinsyre til mig med gravitamin.

Måske er det over the top, meteren vi gr det sgu en chance.

Kan sende dig en pb, med min faktura
- så ka du se hva jeg har bestilt.....

Go babyjagt

Anmeld

14. april 2011

Mathilde1987

Anonym skriver:

Har lige købt mig fattig i kosttilskud for at sikre os vores kroppe er klar til at levere en baby. Vi er ike gået igang endnu, men snart....

Zink og selen til manden samme med gerimax

Ovarium, kelpasan, C, D, og folinsyre til mig med gravitamin.

Måske er det over the top, meteren vi gr det sgu en chance.

Kan sende dig en pb, med min faktura
- så ka du se hva jeg har bestilt.....

Go babyjagt

Det må du meget gerne....

Anmeld

14. april 2011

Carrie75

jeg er i gang med kanonkuren, og har store forventninger til det..

www.kanonkuren.dk

Man kan købe det hele i en helsekost og koster ikke så meget..

Fiskeolie og Royal Gel har jeg dog købt på tilbud i Føtex..

Held og lykke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.