DK skriver:
Ja for filan! Jeg sidder også bare med nedrullede gardiner og frygter at børneforsorgen ringer på døren hvert øjeblik

Jeg synes faktisk det ser lidt bedre ud i mit fjæs idag! Måske jeg alligevel havde godt af lidt sol i går? Så tror jeg måske næsten jeg vil vove at gå en tur i dag! Ikke løbe for så falder vist både benene af og lungerne ud, og så fornemmer jeg at jeg ikke vil være en helt så god mor!
Ja, pas nu på!!

Det er jo også så dejligt vejr idag, at jeg faktisk ærgrer mig over, at jeg ikke kan komme ud at gå en tur. Jeg har simpelthen så stramt program idag, at jeg ikke kan få puttet en gåtur ind.
Motivationen er ellers helt på toppen! Jeg løb 2 km. på løbebåndet i går aftes - det er ikke meget, men jeg blev enig med mig selv om, at det var bedre end ingenting. Jeg havde jo så også gået 6-7 km. om formiddagen, så jeg kunne godt mærke det i benene! Bagefter fik jeg fodbad, barberede ben, rensede ansigt, kom ny neglelak på tæerne og lige lidt hårkur.
Derudover kom jeg slet ikke noget snask i munden igår!
Og aftensmaden bestod af kylling og en stor portion salat, så det var 1 dag uden alt muligt snask - og jeg overlevede!
Lige med undtagelse af en lille cola light (sådan en 25 ml. en), men altså jeg var også ved at udvikle mig til at blive colaholiker, så jeg synes selv, det er meget godt klaret med så lidt!

Alt det gør faktisk, at jeg allerede har det bedre idag...altså jeg har jo ikke lige smidt 20 kg. siden igår
, men man føler sig lidt mere lækker og motivationen er i top - bare den ikke forsvinder igen!

Anmeld