Whaaaat... jeg er på vej ud og LØBE!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Sofia

Hvor er det bare nogle fine bukser han har på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

piadas

DK skriver:

Cool med en sylfide klub! Det er klart en fordel at være flere om det, så er chancen for at komme afsted meget større!

Uhh jeg synes du lyder meget dygtig med alt det gåen! Du er sørme flittig på den front, og det er nogle lange gode ture du får taget dig! Det skal nok lykkedes os at få smidt et par kilo inden vi stopper med at amme! Min runningapp siger jeg har forbrændt 289 kalorier... Hmm... det passer vist med det ene marcipanpåskeæg som jeg spiste liiige inden jeg gik ud af døren!

NEJ NEJ NEJ, det er jo det man ikke skal...men det jeg også gør! Altså spise chokolade, for så virker det jo ikke!!

Og jeg får altså ikke gået ret meget - jeg har ikke gået SÅ lang en tur siden sidste mandag!

Jeg har bestemt mig for, at det IKKE kan passe, at jeg ikke kan tage mig sammen og lukke munden, så NU skal det være! Jeg har bevist, jeg kunne tabe mig en hel del, én gang - så kan jeg også gøre det igen!

Når ungerne er kommet i seng i aften, tror jeg, at jeg vil lave et dejligt fodbad, komme neglelak på tæerne, barbere ben - og endda måske løbe en lille tur på løbebåndet...mon ikke det kan motivere, hvis man kommer til at føle sig lidt lækker? Altså så lækker man nu kan føle sig med fedtet hår, konstant gylp på skuldrene hængebryster og hormonknopper!

Anmeld

18. april 2011

DK

Sofia skriver:

Jamen jeg siger det gerne igen, hvor er du sej!! Altså bør jeg overveje det der iphone?

Jeg elsker det fine billede af Richard!

Ja du bør! Billedet er fx taget med den!!!

Anmeld

18. april 2011

DK

Sofia skriver:

Hvor er det bare nogle fine bukser han har på!

Det er dem fra Name it! Men jeg ville hellere (eller også) have dem der fra Kiddo!

Anmeld

18. april 2011

DK

NEJ NEJ NEJ, det er jo det man ikke skal...men det jeg også gør! Altså spise chokolade, for så virker det jo ikke!!

Og jeg får altså ikke gået ret meget - jeg har ikke gået SÅ lang en tur siden sidste mandag!

Jeg har bestemt mig for, at det IKKE kan passe, at jeg ikke kan tage mig sammen og lukke munden, så NU skal det være! Jeg har bevist, jeg kunne tabe mig en hel del, én gang - så kan jeg også gøre det igen!

Når ungerne er kommet i seng i aften, tror jeg, at jeg vil lave et dejligt fodbad, komme neglelak på tæerne, barbere ben - og endda måske løbe en lille tur på løbebåndet...mon ikke det kan motivere, hvis man kommer til at føle sig lidt lækker? Altså så lækker man nu kan føle sig med fedtet hår, konstant gylp på skuldrene hængebryster og hormonknopper!

Ja hvad sker der for hormonknopperne? Der er også forår i mit ansigt

Det lyder som en god plan med selvforkælelse!!

Anmeld

18. april 2011

Sofia

Den tager virkelig gode billeder!!!! Og man har altid kameraet ved hånden - smart! Jeg må vist lige tjekke hvad det koster med sådan en smart telefon...

Ja bukserne fra Kiddo er også så fine.. jeg har lige været derinde i dag, var der også igår, og har IKKE købt noget, altså jeg er meget stolt af mig selv.

Anmeld

18. april 2011

piadas

DK skriver:

Ja hvad sker der for hormonknopperne? Der er også forår i mit ansigt

Det lyder som en god plan med selvforkælelse!!

Pas!!!

Mine er på hofterne og armene - æv hvor er det træls! Min mor siger, det er dåbsknopper!!! Har Richard dem ikke også? Ida har dem i ansigtet. Min mor mener, at babyer altid får dem, og det passer altid med det tidspunkt omkring barnedåben! De får jo modermælk fra os, så det har vist en sammenhæng. Det er jo nok noget med, at vores hormoner er ved at falde på plads igen...men det skal bare forsvinde igen....NU!!

Anmeld

18. april 2011

DK

piadas skriver:

Pas!!!

Mine er på hofterne og armene - æv hvor er det træls! Min mor siger, det er dåbsknopper!!! Har Richard dem ikke også? Ida har dem i ansigtet. Min mor mener, at babyer altid får dem, og det passer altid med det tidspunkt omkring barnedåben! De får jo modermælk fra os, så det har vist en sammenhæng. Det er jo nok noget med, at vores hormoner er ved at falde på plads igen...men det skal bare forsvinde igen....NU!!

Nej Richard er fin i huden, undtagen på næsen hvor jeg er kommet til at kradse ham med min ring i dag

Men mine er måske heller ikke helt så meget hormonknopper som bumseknopper! De bliver ikke til rigtige bumser, min hud er bare så knoppet og træls, og det er i hele hovedet. Hmm... måske er det hormonknopper! Jeg håber sørme det snart går over, det ligner lidt dengang jeg havde et anfald af soleksem, det var bare MEGET værre og gik kun væk med binyrebarkhormon creme og det har jeg ikke lyst til at smøre mig med når jeg ammer!

Anmeld

18. april 2011

businesstigger

Meget overskudsagtigt med sådan en løbetur! Også selvom bimmeren ikke helt ville som du. Men sikke et dejligt billede!!!

Anmeld

18. april 2011

DK

businesstigger skriver:

Meget overskudsagtigt med sådan en løbetur! Også selvom bimmeren ikke helt ville som du. Men sikke et dejligt billede!!!

Det er det samme sted HVER GANG at han bliver skide sur Det er et ellers meget idyllisk sted, hvor man går forbi nogle søer fyldt med fisk, der er smuk naturskov på begge sider af stien og bare så fredfyldt og dejligt... altså lige pånær Bimmeren der altså hyyyyler og vil bæres hver gang vi går den lille km der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.