DK skriver:
Cool med en sylfide klub
! Det er klart en fordel at være flere om det, så er chancen for at komme afsted meget større!
Uhh jeg synes du lyder meget dygtig med alt det gåen! Du er sørme flittig på den front, og det er nogle lange gode ture du får taget dig! Det skal nok lykkedes os at få smidt et par kilo inden vi stopper med at amme! Min runningapp siger jeg har forbrændt 289 kalorier... Hmm... det passer vist med det ene marcipanpåskeæg som jeg spiste liiige inden jeg gik ud af døren!
NEJ NEJ NEJ
, det er jo det man ikke skal...men det jeg også gør!
Altså spise chokolade, for så virker det jo ikke!!
Og jeg får altså ikke gået ret meget - jeg har ikke gået SÅ lang en tur siden sidste mandag!

Jeg har bestemt mig for, at det IKKE kan passe, at jeg ikke kan tage mig sammen og lukke munden, så NU skal det være! Jeg har bevist, jeg kunne tabe mig en hel del, én gang - så kan jeg også gøre det igen!
Når ungerne er kommet i seng i aften, tror jeg, at jeg vil lave et dejligt fodbad, komme neglelak på tæerne, barbere ben - og endda måske løbe en lille tur på løbebåndet...mon ikke det kan motivere, hvis man kommer til at føle sig lidt lækker?
Altså så lækker man nu kan føle sig med fedtet hår, konstant gylp på skuldrene hængebryster og hormonknopper!

Anmeld