Whaaaat... jeg er på vej ud og LØBE!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.634 visninger
26 svar
0 synes godt om
18. april 2011

DK

Ja, jeg er helt overrasket over mig selv, men står her i løbetøj og runnning app på iphonen og skal til at jogge en tur med barnevognen!!

Hvis jeg ikke kommer hjem igen pga. hjertestop/totalt meltdown så vil jeg bare lige sige tak for alt!

Kryds fingre for mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

CamiRon

DK skriver:

Ja, jeg er helt overrasket over mig selv, men står her i løbetøj og runnning app på iphonen og skal til at jogge en tur med barnevognen!!

Hvis jeg ikke kommer hjem igen pga. hjertestop/totalt meltdown så vil jeg bare lige sige tak for alt!

Kryds fingre for mig!

God tur!

Anmeld

18. april 2011

Kit

Total overskudsmor...wuhuuu

Står selv og overvejer en gang Zumba om ½ times tid. Wup wup!!!

Kit

Anmeld

18. april 2011

piadas

Feeeedt!

Jeg stod igår kl. 21.15 under bruseren og fortrød jeg var gået i bad, for jeg kunne egentligt godt tænke mig at løbe en tur på løbebåndet, men så trak jeg i land igen, for så skulle jeg jo i bad én gang til!

Nej, dårlig undskyldning tror jeg - og hvad så hvis jeg skulle have været i bad én gang til? Det havde jo været lige meget, men løbeturen blev altså aldrig til noget.

Til gengæld har jeg lige været ude at trave i 1½ time med min sylfideklub! Ja, grin I bare, men det er faktisk en udspringer af, da jeg gik til diætist for at tabe mig. Vi var en gruppe på ca. 8 og 3 af os blev så ved med at mødes for lige som at have hinanden at skulle stå til regnskab overfor. En af de andre havde en veninde, som også gerne ville tabe sig, så nu er vi 4. Vi har lige aftalt idag, at NU skal vi altså i gang igen, så nu er jeg spændt på, om motivationen også holder næste gang, jeg skal putte noget i munden!

Overlevede du løbeturen?

Anmeld

18. april 2011

DK

Just hjemkommet og overlevet!!

Pyhhh det er varmt hva? Nå, men Bimmeren svedte vist også og vågnede og hylede halvvejs, så jeg gik (igen) med barnevognen og en Bimmer på armen der kiggede sig fornøjet omkring og så sådan her ud når han lå i vognen:. Heldigvis overvandt trætheden/mors stædighed efter 1 km og han faldt i søvn i vognen og jeg småløb lidt på vejen hjem igen, men var kommet ud af mit løbe-zen!

Jeg fik dog lige smidt ungen i grøften ved stien og taget det her billede:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. april 2011

DK

Kit skriver:

Total overskudsmor...wuhuuu

Står selv og overvejer en gang Zumba om ½ times tid. Wup wup!!!

Kit

Jeg har aldrig prøvet det der zumba! Er det godt? Altså sveder man af det, eller er det mere sjovt? Og er det til at finde ud af for motorikspassere?

Anmeld

18. april 2011

DK

piadas skriver:

Feeeedt!

Jeg stod igår kl. 21.15 under bruseren og fortrød jeg var gået i bad, for jeg kunne egentligt godt tænke mig at løbe en tur på løbebåndet, men så trak jeg i land igen, for så skulle jeg jo i bad én gang til!

Nej, dårlig undskyldning tror jeg - og hvad så hvis jeg skulle have været i bad én gang til? Det havde jo været lige meget, men løbeturen blev altså aldrig til noget.

Til gengæld har jeg lige været ude at trave i 1½ time med min sylfideklub! Ja, grin I bare, men det er faktisk en udspringer af, da jeg gik til diætist for at tabe mig. Vi var en gruppe på ca. 8 og 3 af os blev så ved med at mødes for lige som at have hinanden at skulle stå til regnskab overfor. En af de andre havde en veninde, som også gerne ville tabe sig, så nu er vi 4. Vi har lige aftalt idag, at NU skal vi altså i gang igen, så nu er jeg spændt på, om motivationen også holder næste gang, jeg skal putte noget i munden!

Overlevede du løbeturen?

Cool med en sylfide klub! Det er klart en fordel at være flere om det, så er chancen for at komme afsted meget større!

Uhh jeg synes du lyder meget dygtig med alt det gåen! Du er sørme flittig på den front, og det er nogle lange gode ture du får taget dig! Det skal nok lykkedes os at få smidt et par kilo inden vi stopper med at amme! Min runningapp siger jeg har forbrændt 289 kalorier... Hmm... det passer vist med det ene marcipanpåskeæg som jeg spiste liiige inden jeg gik ud af døren!

Anmeld

18. april 2011

Kit

DK skriver:

Jeg har aldrig prøvet det der zumba! Er det godt? Altså sveder man af det, eller er det mere sjovt? Og er det til at finde ud af for motorikspassere?

Det er min anden gang og jeg synes det er sjovt. Hvis man giver lidt gas, så sveder man!!! Jeg har tidligere gået til dans og aerobic, så ved ikke helt med motorikspadsere...hi hi, men umiddeltbart ser det ud til at være for alle. Jeg kunne godt mærke det dagen efter min første gang, men det kan være pga min ekstrem dårlige form pt.

Det er sådan nogle dejlige billeder af Bimmeren i natur. Hvorfor har vi ikke sådanne steder her i nærheden- må ud og undersøge

Anmeld

18. april 2011

DK

Kit skriver:

Det er min anden gang og jeg synes det er sjovt. Hvis man giver lidt gas, så sveder man!!! Jeg har tidligere gået til dans og aerobic, så ved ikke helt med motorikspadsere...hi hi, men umiddeltbart ser det ud til at være for alle. Jeg kunne godt mærke det dagen efter min første gang, men det kan være pga min ekstrem dårlige form pt.

Det er sådan nogle dejlige billeder af Bimmeren i natur. Hvorfor har vi ikke sådanne steder her i nærheden- må ud og undersøge

Der er anemoner OVERALT her i det østjydske i alt fald, så du skal vist bare have kamera og barn under armen og afsted!

Det kan være man bør give det zumba et go?!

Anmeld

18. april 2011

Sofia

Jamen jeg siger det gerne igen, hvor er du sej!! Altså bør jeg overveje det der iphone?

Jeg elsker det fine billede af Richard!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.